Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Bali

Door: kim en ben

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

24 April 2008 | Indonesië, Bali

Haloooootjes
We zijn nu 3 dagen op Bali en vinden het hier echt te gek!!
Het is ook zo leuk dat alles hier ook zo goedkoop is!! alleen ja nog het enige nadeel is dat elke hostel een koude douche heeft,en op een gegeven moment verlang je wel is een keer naar een warme douche,alleen dat is zo duur want dan is gelijk weer alles luxe.
We zijn blij dat het in Nederland gewoon normaal is om een warme douche te hebben!!
We hebben gister de eerste surfles genomen,het is echt super vet om te doen en makkelijker als we dachten.
Want we hebben nu 1 les gehad van 2 uur en dan kan je op het board komen en op het board staan en dan ook blijven staan(we kunnen het niet bij de grooootte golven hoor,dat is ook te gevaarlijk want er zit een punt aan de onderkant van je board en je board is ook hard en als je die op je krijgt dan ben je niet blij)
Verder is het ook een vermoeiende sport omdat:je,je staant op het board moet krijgen,en wanneer de golf er is moet je eerst pedellen met je armen en je dan afzetten met je armen om op te staan dat doe je met je knieen en dan moet je,je evenwicht zien te houden om stabiel te staan en dan sta je eindelijk en dan is na al heel snel de golf over en dan moet je weer zwemmen om opnieuw een golf te pakken dus best vermoeiend maar wel heeel leuk!!(het enige nog je krijgt open knieen van het board)
We hebben leuke foto's van ons op het board die zien jullie de volgende keer
Bali is echt een cool eiland heel gezellig en er is veeeel te doen en natuurlijk beter leren surfen(jaaah we worden profsurfers hahaha)

Voor Freek en Stien:
We zijn dus zoals jullie hopelijk nog lezen voor jullie vertrekken in de plaats Kotha = dezelfde plaats als jullie,alleen jullie zitten een stukkie van ons vandaan.
We komen wel naar jullie hotel en vragen daar naar jullie
Goeie reis en tot op Bali dan!!

Kus Ons (oja pappa's en mamma's van ons willen jullie erbij zetten cornelisses of verhoefjes ofzo want nu weten we elke keer niet wie,wie is.
Love jullie

• 24 April 2008 - 20:47

Steph:

Wow ik ben een keer de eerste die wat schrijft!

nou leuk dat het als nog zo leuk is op bali!
    WEl jammer van die koude douche je weet echt niet wat jullie missen(owh jawel dat weten jullie wel!!!)! Ik zit hier heerlijk in het WARME bubbelbad van me ouders en ga daarna lekker onder de WARME stoomdouche!
    HEERLIJK!!!!
    Maarjah ik zou toch nog met jullie willen ruilen!

Succes met surfen dude's en uuhm jah kijk uit voor de haaien (maarjah jullie zijn al heel wat gewend na zowhn survival toch door de jungle)

Nou hoor hoop ik snel weer wat van jullie!

XXXXXXXXXXX Stephanie

• 24 April 2008 - 22:49

Margreeth Van Zaanen:

Hallo daar globetrotters,

Wat beleven jullie geweldige dingen en, naar ik aanneem, voor weinig geld. Enkel.....die klutsknieën van het surfen lijkt me niet echt fijn, maar ja; je bent jong en je wilt wat.
    Geniet er maar op los en ....ik hoor wel van jullie volgende avontuur.

Groetjes uit een zonnig Den Haag ;-)

Margreeth

• 25 April 2008 - 16:56

Hoi Luitjes:

wat een heerlijke verhalen!Echt wat voor jullie om te genieten van al het moois maar ook om sportieve acties te ondernemen.daar moet je maar een blauwe knie voor over hebben, we kijken uit naar de foto's hoor!Volgende week vertrekken wij naar de andere kant van de wereld, we gaan naar New York(ook leuk maar heeeel anders!)Geniet ervan,dikke zoen van Jos en lia..ps Kim ik moet echt volgende week naar de kapper..moet er nu aan geloven..xxlia

• 26 April 2008 - 11:02

Tineke:

Hallo lieve mensen, ik denk nog steeds aan die bloedzuigers grrrr,grrr.grrr. gelukkig is dat al weer voorbij.Nu zijn jullie op Bali daar wil ik ook wel heen,maar waar niet ha,ha,.Surf ze nog lekker, wie weet verborgen talent?????.Als je dan terug bent laat je sponceren door je Vader Ass.Verhoef niet gek,kom ik wel fotos maken.geniet nog maar even verder want je bent voorlopig nog niet thuis liefs Tineke.

• 01 Mei 2008 - 10:50

Dennis Wilmink:

hallo kim en benjamin
    we zitten nu bij ellen en ladina
    we komen net terug van oostenrijk daar hebben wij veel watervallen bezocht alleen was het zwembad daar niet echt groot.

en al die verhalen die jullie hebben opgeschreven zijn spectaculair
    dat zou ik nu nog niet durven maar jullie hebben veel plaatsen bezocht en veel landen en volgens mij worden het er nog veel meer.

nog veel plezier
    Liefs dennis