morgen vliegen - Reisverslag uit Sydney, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu morgen vliegen - Reisverslag uit Sydney, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

morgen vliegen

Door: ben en kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

08 Maart 2009 | Australië, Sydney

hey allemaal,

we zijn de laatste dagen in Darwin geweest(hellemaal bovenin australie)
En hebben nog 2 dagen een klein autootje gehuurd met 2 spanjaarden,wat wel leuk was.
We zijn nog naar een aantal markten geweest en naar een museum.

Vandaag was de laatste dag in Australie aangebroken,wat heel langzaam ging.
Verder is er niet zo veel te doen in Darwin waardoor het wat saai was.
Maar ach mischien komt dat ook wel omdat je weet dat je naar huis gaat.

Verder hadden we voor de laatste 4 dagen een heerlijk appartement genomen met airconditioning(wat je hier nu echt nodig hebt het is behoorlijk warm)en een queensize bed en douche in de kamer,zwembad enz.(geen hostel in ieder geval !!!)

Zomenteen gaan we nog even lekker uiteten met de spanjaarden dus hellemaal lekker!!

Morgen is de dag aangebroken want de 9ende vliegen we om 07.30 uur vanaf Darwin naar Perth.
Dan van Perth vliegen we om 16.30 uur naar Singapore.
Van Singapore vliegen we om 23.59 uur naar London.
En van London vliegen we om 08.40 uur naar Amsterdam,en ariveren daar om 10.55 uur de 11de.

Verder hebben we heeeeeeeeel erg genoten van het jaar en hebben we nog niet genoeg van reizen !!!!

Allemaal tot in Nederland !!!!!

kuskus ons

• 08 Maart 2009 - 10:26

Sabrina En Sander:

he kim en ben, echt super leuk dat jullie eindelijk weer terugkomen.
    we kunnen niet wachten om onze kleine mannetje te showen haha.
    en natuurlijk om jullie te zien.
    ik moet wel zeggen dat dat jaar echt super snel is gegaan en het wel lijkt of jullie maar een paar maanden weg waren.
    maarja we wachten tot de 11de en dan spreken we elkaar heel snel.
    kusssssies van onssss
    en veel reis plezier haha

• 08 Maart 2009 - 11:03

Opa En Oma G.:

Hoi Hoi Hoi Wat fijn dat jullie weer thuis komen. We hebben jullie wel erg gemist. Tot woensdag. Veel liefs van ons. Goede reis en behouden aankomst. Kus van ons.

• 08 Maart 2009 - 21:27

Tante Nel:

tjonge wat is dat jaar omgevlogen.Ik wens jullie goeie reis ook namens oma en wel thuis.Tot ziens!!!