sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

sydney

Door: ben en kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

03 December 2008 | Australië, Sydney

Hey Holland

Hier zijn we weer!!

We zijn vanuit Melbourne op de 10 urige boot gegaan op naar Tasmania voor 2 weken !!

Het was een dure reis maar heel erg mooi!!!!!!!!

We zijn daar naar heel veel nationalparken geweest en hadden jaja sneeuw ,wat erg leuk was.
We hebben met dat beetje sneeuw wat we hadden nog zelfs met sneeuwballen gegooit hahaha.

Tasmania heeft verder hele mooie bergen,wandelingen,watervallen,natuur,en heel veel mooie meren en we weten zekere dat onze bijde ouders het echt zo mooi zouden vinden!!

We hadden verder niet het beste weer maar dat is het ook niet echt vaak op Tasmania.
Het is daar heel vaak slecht weer.(dat is het enige min puntje)

Verder hebben we ook nog pinquins gezien wat ook erg leuk was!!.

We hebben daar ook heel veel op gratis plekken geslapen die vaker nog mooier zijn dan caravanparken.
Mooi aan het meer en ook nog roggen gezien was ook erg leuk.

Na 2 weken Tasmania zijn we terug gekomen met de boot in Melbourne en nog de zelfde dag vertrokken op naar Sydney.

Op de weg naar Sydney hebben we heel veel slecht weer gehad.
We hebben de weg naar Sydney uiteindelijk in 3 dagen gereden omdat we zo snel mogelijk in Sydney wouden zijn om te gaan werken en voor de caravanparken vol zijn en we geen plekje meer hebben.(vanwege kerst)

Dus we zijn nu in Sydney!!
Wat een hele leuke stad is en heel druk.

Helaas moeten we weer werken en gaan we werken voor 6 weken in Sydney.

Wat het wel betekend is dat we oud en nieuw en kerst in Sydney vieren wat wel heel gaaf is!!

Gelukkig hebben we gisteren werk gevonden en gaan we overmorgen beginnen met werken.

Wat gaan we voor werk doen:We gaan met zo'n sponser bus op straat staan voor kinderen waarvan hun ouders geen opleiding kunnen betalen om artiest te kunnen worden.

Verder moeten we $ 50 dollar per uur in onze box krijgen en daar krijgen we minimaal 18 dollar per uur voor,wat wel goed is.

Dus wij zijn blij,want op het moment was er weinig werk in Sydney.

En oja voor iedereen: in Australie is nu een film Australia en dat gaat alleen maar over Australie en is echt auper cool!!
Het is wel een 3 urige film maar hij is echt goed!
Als het goed is komt het binnenkort uit in Nederland.
Dus heen gaan !!!!!!

Het laatste is wat ik jullie wil vertellen is dat we hier nu prachtig weer hebben en eindelijk weer in onze korte broeken kunnen springen wat als het goed is de komende maand zo blijft(heerlijk)

Nou ik hoop dat we jullie allemaal weer genoeg hebben verteld.
Wij hebben het in iedergeval nog steeds er naar onze zin hier in Australie.

Dikke kus ben en kim

• 03 December 2008 - 07:09

Pa En Ma Cornelisse:

He lieverds toch even iets anders dan knippen he!!!wat gaat de tijd snel he nog maar 3 maanden en dan ja ja weer thuis.Geniet er nog van.Raad eens hoeveel wij van jullie houden helemaal tot de maan en terug!!!Dikke kus

• 03 December 2008 - 07:36

Opa En Oma G.:

Lieve Kim en Benjamin. Wat fijn dat jullie weer en berichtje geschreven hebben, erg leuk. En het gaat gelukkig goed met jullie.Wat leuk dat jullie nog sneeuwballen hebben gegooid. Op Ingrid haar verjaardag hadden we hier ook veel sneeuw een prachtig gezicht. Het werk lijkt mij wel leuk dat jullie gaan doen. Wij wensen jullie fijne kerstdagen.Heel veel liefs van ons en een dikke kus. Daaag.

• 03 December 2008 - 16:46

Ron:

wat een vreselijke gave cole gebeurtenissen maken jullie toch mee pinquins en roggen het kan niet op bij jullie, blij dat jullie het naar jullie zin hebben en kerst en oud en nieuw in sydney..
    sssssuuuuupppppppeeeerrrrr
    doei xje

• 03 December 2008 - 17:25

Sabrina En Sander:

mup mup, he kim en benjamin.
    echt super leuk wat jullie allemaal weer meemaken daar. geniet er nog maar van want het is al weer bijna tijd om naar huis te komen.
    kerst en oud en nieuw is wel anders om het met z'n tweeen te vieren, dat zal wel vet zijn daar.
    in ieder geval heel veel plezier nog en hele fijne feestdagen.
    groetjes sabrina, sander en dani.
    kussssiessss

• 03 December 2008 - 20:40

Margreeth:

Hallo daar globetrotters,

Vind ik jullie reisverslag in m'n mailbox. 't Is weer raak hoor! Wat zullen genoten hebben daar in Tasmanië en ook die pinquins, lijkt me machtig. Die bootreis was best wel lang.
    Nu dus in Syney, wel even doorpezen om wat te verdienen, maar.....je kent het doel; op naar het volgende avontuur.
    Ik wens jullie een goed en fijn Kerstfeest en een nog gelukkiger en gezonder (dat kan haast niet) NIEUW JAAR!!

Met een hartelijke groet, uit een druilerig en met natte sneeuw bedekt Den Haag

• 04 December 2008 - 10:01

Lia:

hoi bofkonten,wat een belevenissen! Jammer dat je de broer van opa hebt gemist. Even lekker de handen uit de mouwen steken(anders zouden jullie dat maar verleren..)en weet je dan wel dat jullie heel veel eerder dan wij het nieuwe jaar in zullen gaan!!gezellige dagen daar en we nemen wel een borrel op jullie.dikke zoen lia en de mannen

• 04 December 2008 - 20:48

Esther:

Hey Ben en Kim!
    Super allemaal weer!
    Weet je wat heel grappig is, een vriendin van mij is voor iets van 5 maanden ook naar thailand en nu ook in sydney! Volgens mij zijn jullie elkaar al eens gekruist want ik zag dezelfde bezienswaardigheden in haar teksten en op haar foto's!
    Als je eens op haar site wilt kijken Prisca85.waarbenjij.nu
    Geniet van alles en ik blijf jullie volgen.
    Liefs Es
    P.s Idd Fijne dagen en een Goed uiteinde en begin van 2009!!

• 08 December 2008 - 18:43

Daniel En Maaike:

He Ben en Kim!

Leuk om jullie verhalen te lezen! Een beetje jaloers zijn we natuurlijk wel.
    Gelukkig zijn jullie bijna weer terug, dan kunnen jullie ons huisje eindelijk zien!

Fijne kerst en een geweldig uiteinde in Sydney natuurlijk.

Dikke kus ons.

• 17 December 2008 - 15:04

George En Resida:

Hey Kim en Ben, daar zijn jullie weer.
    Eerst in de sneeuw en dan weer lekker in korte broek. Geweldig.
    Prettig dat jullie toch nog werk hebben kunnen vinden, lijkt me erg leuk wat jullie gaan doen.
    Sydney moet echt 'the place to be' zijn met oud en nieuw, dus jullie hebben dat weer goed uitgekozen.
    Ik moet nog heel even werken en dan lekker met zwangerschapsverlof. Jippie
    Hele fijne feestdagen en alvast een Gelukkig Nieuwjaar.

Veel liefs George en Resida.

• 25 December 2008 - 10:23

Opa En Oma Egtberts:

lieve kim en benjamin,
    Wij zijn met kerst met zijn allen bij elkaar bij ons aan het ontbijten. jammer dat jullie zover weg zijn, maar wij wensen jullie hele fijne dagen met de kerst in australie. liefs opa en oma.

• 09 Januari 2009 - 08:11

Tineke En Henk:

Hallo lieve mensen hier een berichtje uit koud Nederland.Morgen gaan we helpen bij de verhuizing van Wim en Ang.vreemd he als je thuis komt in een ander huis? Wij wensen jullie de beste wensen en nog een leuke tijd.Het wordt wel tijd dat we weer wat horen??veel groetjes Henk en Tineke

• 15 Januari 2009 - 13:42

Marije Geuze:

hey benjamin en kim.!

alles goed met jully al lekker bruin vast wel :D
    is het beetje mooi waar je nu bent ??

ik heb zo solilcitatie gesprek en ben heel zenuwachtig haha maar komt vast wel goed hoor ik laat ook nog wel een berichtje achter na ik gesprek heb gehad.

jully hebben vast al veel gezien ben heel benieuwd als je weer terug bent met al jully verhalen en wat jully allemaal gezien hebben en hoe jully haar nu zit haha mijn haar is nog beetje zelfde zal ej denk k wel tegen vallen :P meot maar een keer weer gebeuren als jully terug zijn XD :')

met my is trouwens alles goed en verder met iedereen in oosterhesselen ook we zijn wel allemaal ziek geweest maar gelukkig is dat weer over.

dikke kus Marije (L):coolpeace:.

• 16 Januari 2009 - 16:07

George En Resida:

Hey, daar zijn wij weer.
    Wij zijn op 3 januari, de trotse ouders geworden van ons zoontje Colin. Wel bijna 4 weken te vroeg, maar alles gaat helemaal goed. Als jullie weer terug zijn, hopen we dat jullie snel langs kunnen komen, om kennis te maken.
    Heel veel plezier nog, en tot lees.

Veel liefs George, Resida en Colin.

• 18 Januari 2009 - 14:10

Tanja En Marinus:

Hoi lieverds,

Ik hoop dat jullie een fantastisch oud en nieuw hebben gevierd in Sydney, maar dat kan niet anders met het wereld bekende vuurwerk. Lukt het allemaal een beetje met jullie nieuwe baan?
    De film Australia is inmiddels in Nederland uitgekomen ja en ga hem zeker kijken op jullie advies.
    Wij hebben inmiddels hier een behoorlijke periode van kou achter de rug waarbij half nederland weer op de schaatsen heeft gestaan op natuurijs. Maar net weer niet lang genoeg voor een elfstedentocht.
    Als het goed is heb je zojuist ook gelezen dat Resida papa en mama zijn geworden, het is werkelijk een poepie om te zien. Nog heel klein maar een mooie baby!
    Nou geniet nog maar even daar van het mooie weer en van Australie en tot gauw.
    Dikke kus van ons allemaal

• 24 Januari 2009 - 22:38

Patrick:

jezus, wat vliegt de tijd,en pas nu heb ik jullie gevonden , waarschijnlijk zitten jullie net in het vliegtuig terug,nou dan zijn jullie bij deze uitgenodigd om alle verhalen een keer life te komen vertellen, x