adelaide and melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu adelaide and melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

adelaide and melbourne

Door: ben en kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

07 November 2008 | Australië, Melbourne

lekker weer reizen

Als eerste bedankt voor al jullie berichtjes!!

We zijn na 3 maanden werken eindelijk weer aan het reizen wat toch wel veel en veel leuker is!!

Na perth zijn we richting de nullarbor geggaan dat was die hele lange weg waar niks om je heen was wat heel interessant moest zijn.
Nou het was heel saai!!totdat we de grens tussen west australie en zuid australie overgingen.
Vanaf toen was het echt een prachtige zeeroute met hele mooie rotsformaties.

Toen we in zuid australie aankwamen hebben we geslapen in een klein stadje bij de zee.
Daar hebben we mensen ontmoet die ons de volgende dag wel even mee zouden nemen om zalm te vangen.
Wat echt leuk was!!
(zie ben trots op een foto)

op weg naar adelaide,
we hebben een hoop meegemaakt we zijn op zoek gegaan naar een zeeleeuwen kolonie en hebben na een half uur rijden zowaar een grote groep zien zonne bakken op het witte zand ECHT VET
we hebben een dagje gechild in Port Augusta omdat we net 4 dagen achter elkaar 800 kilometer haden gereden.
na dat dagje rust op naar adelaide

ADELAIDE
aangekomen in adelaide moesten we eerst opzoek naar een camping dat is niet makkelijk want de prijzen verschillen nog al en ze liggen ver bij elkaar vandaan.
dag 1 adelaide shoppe shoppe en nog meer shoppe maar helaas zonder veel te kopen haha
dag 2 zijn we naar een wildlife park gegaan waar we lekker met een koala hebben geknuffeld
dag 3 hebben we een dagje eeen gratis fietsen geleend en moest er natuurlijk weer naar auto gekeken worden want hij lekte nog al drastisch veel olie
gelukkig was het niks groots en was het niet al te duur(maar toch was het balen)
verder was adelaide echt een hele leuke stad

na adelaide zijn we naar de Grampians geweest een heel mooi nationaalpark.
Jammer genoeg hadden we niet perfect weer,maar alsnog was het een super mooi nationaalpark met mooie watervallen en mooie uitzichten.

Daarna zijn we doorvertrokken naar de GREAT OCEAN ROAD wat echt te gaaf is!!!!
Wat ook echt te gek is dat de hele great ocean road bezaaid was met wilde koala's (in de bomen natuurlijk)!!.
en de mooiste rotsformaties ever!!!!!!!!!!!!!

nu zijn we aangekomen in melbourne tot noch toe een hele vette gezellige en drukke stad dus jaja het is weer shoppe geblazen
kuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskuskus
het gelukkige koppel (jut en jul)

• 07 November 2008 - 08:07

Opa En Oma G.:

Lieve Kim en Benjamin. Wat ontzettend fijn te horen en te zien dat het goed met jullie gaat. Prachtige en mooie foto's, heel erg leuk met de kaola en het vissen van Benjamin. Wat beleven jullie veel. Voor ons lijkt het wel een droom. Wij missen jullie wel hoor. Lieve kinderen de hartelijke groeten en veel liefs van ons. Voorzichtig zijn hoor. Kus. Kus.

• 07 November 2008 - 08:13

Wilminkies:

Heey ten eerste wil ik jullie feliciteren met jullie verloving helemaal te gek, en zo als ik op de foto's mag zien nog meer verliefd op elkaar ik ga me wel afvragen waar jullie naar toe gaan op huwelijksreis dat word wel moeilijk om deze reis te overtreffen alhoewel er zijn nog heel veel mooie plekken op de wereld. En toch als je samen bent is alles mooi. (zwijmel)En Kim je bent weer van kleur veranderd altijd weer verrassend bij jullie en ik moet bekennen volgens mij staat alles jou leuk geniet deze laatste maanden nog van al het moois en de groeten van ons. Veel liefs Therese en de rest

• 07 November 2008 - 10:14

Sabrina En Sander:

he kim en benjamin, echt super vet wat jullie daar allemaal beleven,zien en meemaken
    ik hoorde van jullie verloving, echt super leuk en gefeliciteerd.
    de foto's die jullie erop hebben gezet zijn weer erg mooi.
    en je rode haar staat je ook erg leuk en stoer.
    dani past nu eindelijk jullie badjasje, echt leuk en als nog bedankt.
    we kunnen niet wachten tot jullie terug zijn want we willen jullie graag ons kleine man showen en weer leuke dingen met jullie doen.nog heel veel plezier en geluk
    groetjes sabrina en sander

• 07 November 2008 - 19:15

Tante Nel:

nog gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwlijk,sorry dat ik zo laat reageer,druk,druk,druk.Oma vond het ook helemaal geweldig.Ze leest jullie brieven iedere keer weer.Weer andere haarkleur Kim en ben wat een grote zalm.Fijn dat het zo goed meet jullie gaat,liefs en kussen ook van oma Cornelisse

• 07 November 2008 - 21:42

Freek En Stiene:

Hallo lieverd,

Van harte gefeliciteerd met jullie verloving!

Zoveel leuke verhalen, en jullie zien er beiden goed en gezond uit en lijken nog niet naar huis te verlangen?

Geniet zolang als jullie kunnen!

Heel veel liefs van Freek en Stiene

P.S. Avalon is bevallen van een klein (44cm) jongetje en hij heet Yerano

• 08 November 2008 - 19:05

Esther En Bram:

Hey Ben en Kim!
    Wat een mooie foto's!
    En Ben wat is je haar lang!! Jullie zien er zo mooi uit. Ben benieuwd hoe je over het vak denkt nu Ben! Als jullie terug zijn zou ik het leuk vinden om samen wat te drinken! Geniet van alles en ik blijf jullie volgen! Liefs Es

• 10 November 2008 - 20:57

George & Rees:

Leuk dat jullie weer lekker aan het reizen zijn. En in een korte tijd al veel gedaan en gezien, zo te lezen. Jullie zien er goed uit op de foto's. en zoo lekker verliefd.
    Kim echt gaaf je haarkleur, staat je goed.
    Veel plezier nog, en tot snel.

Veel liefs george en Resida

• 12 November 2008 - 14:39

Sjoerd:

he cowboy en cowgirl wat ben je veranderd, ik herkende je bijna niet op de foto, ik vond de foto met kangaroe en de jongen in de buik echt lief! kusjes terug van sjoerd

• 12 November 2008 - 14:44

Lia:

he kim wat is je haar kort, he ben wat is je haar lang! wat zien jullie er happy uit! mooi om te zien!De verhalen zijn zo heerlijk om te lezen,al die mooie dingen die jullie te zien krijgen,geweldig.Blijf lekker genieten samen,maar waag het niet om te trouwen zonder ons hoor, Angelique en ik kunnen dan namelijk een hele leuke dans voor jullie op de bruiloft doen(vraag maar aan Maaike) dikke zoen van lia

• 17 November 2008 - 05:44

Mick:

Hej daar, hope you enjoying your trip? Kelmscott is the same still...

• 18 November 2008 - 11:08

Margreeth:

Hallo daar tegenvoeters,

Oh, oh, oh, wat hebben jullie 't fantastisch! Wat een ervaring echt vis aan de haak te slaan. 'k Kan me voorstellen dat jullie erop los genieten. Dat je zo de koala's in de bomen ziet bivakeren. Gaan jullie nog naar het Great Barriere Rif om te duiken, of zeg ik nou iets geks?
    Ik wens jullie een heel fijne voortzetting van de reis.

Een hartelijke groet uit een druilerig Den Haag.

Margreeth