Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: kim en ben

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

07 Mei 2008 | Singapore, Singapore

hey lieve mensen.

Er is een hoop gebeurt in de tussentijd.
We hadden een stukje op internet gezet in onze vorige verhaal over dat we heerlijk gesurft hadden en dat hadden we ook,alleen smiddags na het surfen werd ben niet lekker,en is hij meteen ze bed in gedoken,Savonds bleef hij niet lekker en is hij betijds gaan slapen.
De volgende dag hij was nog steeds niet lekker en had koorts(dat was balen want ja en nu)je zit dan toch zo van moet je de dokter bellen,we dachten nou we kijken het toch nog maar even aan want koorts is ook niet zomaar over.
De volgende dag was het nog steeds het zelfde en zijn we verplaatst naar en luxer hotel zodat hij in een lekker bed kon liggen en een warme douche had,alleen jah het was al de 3e dag en het werd ook maar niet beter.
Dus smiddags hebben we toch maar de dokter gebeld en die is langs gekomen.
Toen de dokter er was zagen we dat hij nog 39.8 graden koorts had dus moest hij mee met de ambulance,ik kim snel de spullen gepakt en daar gingen we met de ambulance,in de kliniek werd bloed afgenomen en kreeg hij een infuus.
Na 4 uur wachten wisten ze eigenlijk nog niks maar het was in ieder geval niks ernstigs.
Maar hij kreeg wel te horen dat hij daar 7 dagen moest blijven(uiteindelijk mocht hij er na 4 dagen uit gelukkig!)
Uiteindelijk is het waarscheinelijk de dengi fever geweest en dat loopt je op door een mug.
Maar gelukkig is hij er nu weer goed uitgekomen!!alleen moet hij nog reuze aansterken want hij is heel snel moe,en kan helaas niet leren surfen,maarja dat kan ook nog in australie.

Freek en Stien(vrienden van ben zijn ouders)kwamen toevallig ook naar Bali en zijn ook vaak bij ben langs geweest.
Ik Kim ben ook een dag met hun op pad geweest(was heel gezellig!) want ik verveelde me een beetje boel!
Nadat ben uit het kliniek mocht hebben we hem ook met zijn 3en op gehaald,en boden hun aan om bij hun in het hotel te slapen voor 3 nachten zodat ben zich wat beter kon aansterken,lief he!!! (we hadden daar een warm bad en douche/zwembad/tv/luxe lekker bed/ontbijt/zee dus alles voor ben om goed uit te rusten.
We zijn na een paar dagen met een chauffeur van het hotel(johny een lieve jongen) naar de hot spring geweest, ouders van de chauffeur(was heel interessant ze willen je alles geven terwijl ze zelf bijna niks hebben)
we hebben onderweg een hoop apen gezien en natuurlijk een deel van het eiland.
We zijn ook nog een dag naar een artistiek plaatsje geweest was echt mooi en schatig.
Wat het leuke er ook van is dat we met Freek en Stien samen waren is dat we nu nog een groot stuk van Bali hebben gezien en niet alleen Kuta wat wel de leukste stad is.
Uiteindelijk zijn we 10 dagen in het hotel geweest en echt superrr liefff is dat we het kadeau kregen en ben nu daardoor ook hellemaal uitgerust is !!
Jammer genoeg moesten we gister weg van Bali om op te gaan met het vliegtuig naar Kuala Lumpur.
Savonds zijn we vertrokken met het vliegtuig en Snachts kwamen we aan.
Vandaag zijn we om 11 uur vertrokken met de bus naar Singapore en de busreis zou 5 uur duren NOT!
We moesten op een gegeven moment ergens stoppen en kregen te horen dat de bus stuk was en dat het 2 tot 3 uur zou duren tot het gemaakt zou worden.
Daar gingen we natuurlijk niet op wachten want we hebben dat al eerder mee gemaakt en dat duurt echt veel en veel langer,dus zijn we naar een andere bus gelopen en heben we gevraagd of hij ook naar Singapore ging en zo ja of we met hem mee konden rijden.
Gelukkig kon dat we moesten daar alleen wel extra voor betalen.
We zijn om 20.00 uur uiteindelijk in Singapore aangekomen en hebben net even lekker gegeten.
Zo zie je maar als ze 5 uur rijstijd zeggen klopt daar niks van ook al was die bus niet stuk gegaan was het ook geen 5 uur,het is ook nog geen een keer gebeurt dat het wel klopte maarja je steld je er ook op in.
Morgen gaan we naar de bekende Zoo(dierentuin) in Singapore die heel mooi moet zijn.
Nu gaan we eerst lekker slapen want we zijn best wel moe.

Kus ons

• 07 Mei 2008 - 14:45

Tanja, Marinus, Dave:

Hoi Hoi,

Nou dat was wel even schrikken hoor als je dit allemaal leest. Ik ben blij dat Benjamin weer aan de betere hand is en wat een ontzettende mazzel dat Freek en Stien er voor jullie waren! Nou gelukkig maar want bij dit soort dingen is het alleen al fijn dat er iemand bij jullie is die je goed kent. Want dan ben je toch een heel stuk van huis vandaan en dan kun je wel wat steun gebruiken.

Nou om maar even wat leuks te melden vanuit Nederland, de zomer is aangebroken. Het is momenteel 24 graden en dus eindelijk heerlijk weer. De komende dagen blijft het gelukkig ook mooi. Er staat ons een mooi Pinksterweekend te wachten.

Verder gaat alles hier lekker zijn gangetje, geen spectaculaire dingen om te melden. Dat laat ik aan jullie over.

Nou een dikke pakkerd van ons allemaal.
    En doe voorzichtig!

Gr. Tanja

• 07 Mei 2008 - 16:01

Opa En Oma G.:

Lieve kinderen het was erg schrikken hoor dat Benjamin in het ziekenhuis lag en hoge koorts had. Maar jullie hebben je er goed door heen geslagen en fijn dat Freek en Stien er kwamen. Wat hebben die jullie verwent, hartstikke fijn voor jullie en lief van ze. Maar ik (oma) vond het erg fijn dat jullie nog aan mijn verjaardag dachten heel erg leuk dat je mij belde bedankt ervoor.
    Maar jullie zien en maken veel mee, spannend hoor. Nu zitten jullie weer in Singapore, wat leuk dat jullie naar de bekende Zoo gaan. Wij zijn benieuwd naar jullie nieuwe ervaringen. Bedankt dat jullie ons zo lief op de hoogte houden.
    Wees voorzichtig. De hartelijke groeten en veel liefs van ons. Dikke knuffel.

• 07 Mei 2008 - 21:30

Pap En Mam V :

Hai haai hai lieve backpackers van ons,

Even snel een berichtje. Een hele goede vlucht 10 mei naar Australië en laat snel weten dat jullie goed zijn aangekomen.

Liefs en kus van ons

• 07 Mei 2008 - 22:18

Margreeth Van Zaanen:

Hallo daar globetrotters!

Avontuur op avontuur. Jullie beleven nog eens wat; soms leuk, soms spannend, soms ziek, ach ja, dat kan ook voorkomen.
    Benjamin had dus dengé, gelukkig is dat allemaal goed gedaan en hebben jullie je reis vervolgd (en gelijk heb je).
    Singapore lijkt me fantastisch, vooral de dierentuin. 'k Ben benieuwd of die dierentuin afwijkt van die wij hier kennen, of dat ie heel anders is ingericht.
    Ik begrijp dat jullie na Singapore richting Australië gaan? 'k Ben benieuwd naar jullie volgende avonturen.

Groetjes uit een (snik)heet Den Haag.
    Margreeth

• 08 Mei 2008 - 08:39

Jos En Lia:

Hoi daar, wat fijn dat het met Ben weer goed gaat.Goed dat jullie nu gezond de grote overstap naar Australie gaan maken!Geniet nog even van Singapore en Kim, wat lief dat je nog een smsje stuurde. Wij zijn terug van New York en het was geweldig. Lieve luitjes, een goede reis e we volgen jullie met plezier,jullie gaan steeds verder weg maar blijven door alle verhalen lekker dicht bij. xx Jos en Lia

• 08 Mei 2008 - 14:13

Carola:

jeetje zeg, dat was schrikken! Maar gelukkig is alles weer goed gekomen Succes verder! Ik blijf jullie volgen! xxx Carola

• 08 Mei 2008 - 15:18

Mike En Steph:

nou jongens toch nog iets opgelopen...nahjah hoort er bij dit hadden jullie niet kunnen voorkomen en gelukkig gaat nu alles beter!

Ben je moet t wel rustig aan doen he! en kim goed voor hem zorgen ;)
    wel leuk dat jullie eindelijk een warme douche konden nemen na zowhn tijd!

nou succes nog en ik hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad in de zoo (alsof jullie ze in het echt nog niet hebben gezien!)

nou groetjes mike en dikke zoen van steph