Maleisie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Maleisie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Maleisie

Door: kim en ben

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

08 April 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Halloooooo
Na onze lange busreis zijn we aangekomen in Kuala Lumpur.
We zijn nu 4 dagen in Kuala Lumpur geweest.
Onze eerste indruk was,hehe een grote stad we waren blij dat we weer in een grote stad waren.
Na de leuke strandjes waren we blij dat we weer in een grootte stad waren, we zijn toch meer stads mensen dan we dachten.
We hebben heel Kuala Lumpur binnenste buiten gekeerd.
We zijn bijvoorbeeld naar de Twin Towers geweest(na 9/11 de hoogste Twin Towers in de wereld)en we hebben High Tea gehad in een draaiend restaurant in Kuala Lumpur Tower(heel hoog, het was hoger dan de euromast)verder zijn we natuurlijk ook in China Town geweest waar ons bedje was,en een hele leuke markt heeft.
We zijn ook naar de KL Eye geweest dat is zo iets als de Londen Eye, een groot reuzenrad midden in de stad met uitzicht op de stad.
Vandaag waren we naar een shoppingmall(hebben niks gekocht)met erin echt cool een klein pretpark.
Verder zijn er hier in maleisie flinke hoosbuien,als het hier regent,regent het goed. bliksem slagen wooooow!!
We gaan morgen een lange reis tegemoet met als bestemming het binnenste van maleisie, dat is het grootste natuurpark van maleisie, de grootte is 3 keer luxemburg
We gaan daar een grootte jungletocht tegemoet en we slapen daar ook in het park verder zijn daar hihi heeeel veel dieren,er zitten tijgers,slangen,apen,herten,beren,bloedzuigers etc.
Wat we alleen niet weten is of we daar ook internet hebben dus zo niet dan horen jullie ons wat later weer.
dikke kus ons

• 08 April 2008 - 12:17

Geertje :

Volgens mij hebben jullie het fan-tas-tisch!

• 08 April 2008 - 13:46

Maaike:

WHooooWWW super vet!!!!!!!!!
    ik had jullie ook wel kunnen vertellen dat jullie stadsmensen zijn ;) maar wel super vet dat jullie een jungletocht gaan maken...nemen jullie een aapje mee voor mij..:P
    echt heel cool!!!

xxx maaike

• 08 April 2008 - 13:57

Mam:

Haai,Hai,haai, het gaat lekker met jullie he. Echt vakantievieren, we zijn blij dat het zo goed gaat. En...nu alles zelf regelen? Doe voorzichtig in het natuurpark maar ga er echt van genieten want dit is wat je altijd al wilde, lekker tussen de wilde dieren. Als ik alle verhalen zo hoor wil ik ook wel een tijdje op wereldreis. Veel liefs en hou van jullie. Mam. En natuurlijk pap (zegt hij)

• 08 April 2008 - 14:48

Opa En Oma G.:

Dag lieve kinderen wat fantastisch dat jullie dat allemaal meemaken (opa is jaloers op jullie) maar we gunnen het jullie van harte. Pas op de wilde dieren dat ze niet in jullie bed kruipen. Ha ha.Wees voorzichtig aub. Maar het is wel leuk dat we jullie zo kunnen volgen.Zo ver weg en toch zien en horen we jullie. Veel liefs en een dikke kus. Daaag.

• 08 April 2008 - 15:42

Ron:

wat een belevenis zeg helemaal goed,
    zeg Ben laat de lianen hangen dat je er niet in gaat slingeren, want je begint op een aap te lijken zie vorige foto's.
    veel plezier en kim kijk uit voor slangen ze houden van warme slaapzakken.
    groetjes Ron

• 08 April 2008 - 18:00

Tante Nel:

Nou,heel veel succes op jullie jungletocht en ik ben benieuwd naar jullie belevenissen.zijn jullie al lekker bruin ?

• 08 April 2008 - 20:02

Tanja:

Wowh wat een leuke foto´s!!! bedankt jongens. Leuk om te zien. Als jullie dit lezen hebben jullie de jungle tocht al gehad en leven jullie nog. hihihihi
    Leuk je haar Kim,met al die dreads, staat je goed!
    Jullie zijn al weer een maand weg, wat gaat dat tocht hard. Nou ik wacht al weer op jullie volgende berichtje.
    Groetjes van iedereen uit de kapsalon.

Kus Tanja

• 09 April 2008 - 20:55

Steph:

Wat een coowle toffe foto's echt helemaal tegek!
    die huisjes zijn huisjes waar je van droomt net zoals die stranden die je op de foto ziet en die waterval! echt prachtig!
    nou ik vind de tattoo toch erg mooi!
    wel een leuke betekenis....moeder & vader
    jij dacht ook ;) hahahhaa je bent me er 1 ben niet normaal

nou geniet er van daar tussen de enge beesten en kijk uit dat je geen rare ziektes oploopt of opgegeten wordt door een of andere tijger!

hoop snel weer wat van jullie te horen!

Kuzzzz en dikke knuffels van mij

• 11 April 2008 - 14:45

Pa En Ma:

Hoi, was het leuk in de jungle? Heeft Kim haar schoenen goed gecontroleerd? We zijn benieuwd hoe jullie het daar hebben gehad. Is de bevolking van Maleisie anders dan Thailand? Wat een zelf beheersing trouwens Ben, in de stad en niets kopen!
    We zijn benieuwd naar het verslag van het natuurpark.
    Groetjes pa en ma.

• 11 April 2008 - 18:40

Tineke:

Hallo,hallo, lieve mensen wat een reis tot nu toe. Jullie zijn nog lekker even omder weg geniet maar van alles. Als jullie dat aapje voor Maaike meeneemt?, wil ik er wel eens oppassen.ha,ha,ha, Of Ang. en ik komen hem wel halen ook leuk
    hi,hi, groetjes ook van Henk

• 12 April 2008 - 14:12

Oma En Opa E :

Hallo lieve vakantiegangers
    Wij vinden het fijn dat jullie ervan
    kunnen genieten van alles wat jullie
    zien en meemaken. Veel liefs van ons.
    De foto´s waren leuk om te zien

• 13 April 2008 - 07:50

Margreeth Van Zaanen:

Hallo daar globetrotters!

Alle mensen, wat een fantastisch avontuur! Wat een heerlijke belevenissen! Wat een prachtige foto's!
    Via jullie site reis ik met jullie mee en......'k hebt 't naar m'n zin.
    Wat zullen jullie genieten en prachtige herinneringen hebben aan deze reis!

Fijne tijd hoor!

Liefs Margreeth

• 13 April 2008 - 12:55

Yvonne(moeder Fleur):

Hoi Ben en Kim,
    Heb net in een beetje regenachtig holland jullie mooie foto's bekeken en belevenissen gelezen. Ziet er tot nu toe al geweldig uit. Krijg de kriebels om zelf ook eens de kant van thailand op te gaan en alles zelf eens met eigen ogen te zien. Ben benieuwd naar jullie jungle avontuur. Laat ons maar weer gauw genieten van nieuwe foto's en een uitgebreid verslag. Veel plezier en de groetjes
    yvonne en Fleur

• 13 April 2008 - 15:38

George & Rees:

He Kim & Ben!
    Ben, vette tattoo jongen! En ook nog op de traditionele pijnlijke manier, erg dapper!
    En Kimmetje wat is ze bruin!
    Zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin en jullie zien er uit als of jullie aan vakantie toe zijn.. oh nee! Jullie zijn op vakantie! Haha
    We denken aan jullie en zijn stiekem erg jaloers, hier in dit koude kikkerlandje.
    Doe voorzichtig, loop geen malaria of iets dergelijks op en pas goed op elkaar.

Groetjes
    George & Rees

• 14 April 2008 - 18:49

Rob En Milja:

wat een geweldige reis maken jullie, we zijn wel een beetje jaloers.jullie doen erg leuke dingen daar, geniet er maar van en veel plezier en hopelijk weinig regen in de jungle. liefs rob en milja

• 16 April 2008 - 05:04

Stiene Bezuijen:

Hoi Kim en Ben,

Wat hebben jullie al veel gezien en wat genieten jullie heerlijk samen!

Ik hoorde van Ingrid dat jullie naar Bali willen over 2 dagen.
    Misschien dat wij jullie dan wel tegenkomen.

Freek en ik zitten vanaf 25-4 in Seminyak-in het Dhyana Pura hotel(adres: op de Jalan Abimanyu. Het zou wel leuk zijn om elkaar aan de andere kant van de wereld te zien!

Wij blijven daar tot 11 mei. Mochten jullie onze kant opkomen vraag dan aan Thierry, de bedrijfsleidster waar wij zitten.

Misschien tot ziens en blijf genieten!!!!

Dikke zoenen,

Freek en Stiene

• 16 April 2008 - 21:00

Latifa:

hey vakantie gangers hoe is het ermee hoop goed....jullie fotos zijn echt super en de verhalen ook ...geniet nog lekker van de reis ...heel veeel liefs latifa