laatste job (als het goed is) - Reisverslag uit Perth, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu laatste job (als het goed is) - Reisverslag uit Perth, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

laatste job (als het goed is)

Door: ben en kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

20 Oktober 2008 | Australië, Perth

hey lieve mensen !!

sorry dat we pas zolaat weer wat van ons laten horen maar we waren heel hard aan het werk.

Het eerste goede en hele leuke nieuws is dat ben en ik jaja verloofd zijn!!

de dag dat ben kim vroeg:
eerst zijn we gezellig naar de dierentuin gegaan en daarna naar het strand op het strand ben ik op me knieen gegaan en heb het dapperste ooit gedaan ik heb haar ten huwelijk gevraagt,
na de romantishe strandwandeling wat ik van plan was zou duren tot zonsondergang ging kim klagen dat ze honger had dus wat doe je dan ??????????
je neemt je verloofde mee uit eten natuutlijk.
de rest van de avond hou ik maar voor me he....................

op een dag rond een maand geleden
hadden we weer eens pech
na een dagje winkellen komen we terug bij onze auto,
next thing
is er ingebroken en hebben ze dachten wij alleen maar een tas gejat en mijn dior zonnebril.
we baalde natuurlijk als een stekker maar na we terug kwamen op onze camping kwamen we er achter dat onze nederlandse bankpassjes er in zaten, dus gelijk geblokkerd maar de schade was al geleden en er is 500 euro van mijn rekening geplunderd.
dubbel balen!!!!!!!
toen kwamen we er langzaam achter wat er allenmaal in die tas zat en we werden steeds verdrietiger.
na een paar nachtjes slapen hadden we zovan we kunnen er nu niks meer aan doen en dus gingen we gewoon verder zonder zonnebril en zonder 500 euro.

nu zijn we net klaar met werken op een rozenkwekerij en we zijn het spuugzat al dat gewerk
we zijn nu toe naar wat meer reizen en avondturen.
dus vanaf morgen zijn wij niet meer in perth en zijn wij op weg naar adelaide een stad in een andere staat.
om daar te komen moeten we een woestijn oversteken waar 1 weg in ligt die op een bepaald moment 80 km kaars recht is, die weg is ongeveer 1500 km lang met niks om je heen alleen zand, kangaroo's en nog meer zand en kangaroo's
dus vanaf hier met z'n 2e als nog meer een eenheid gaat wij verder met de reis en dus nog meer verhalen in de toekomst

word vervolgd..................
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 20 Oktober 2008 - 22:44

Margreeth:

Hallo daar pechvogels,

Wat is dat nou vervelend zeg, zomaar een bom duiten weg. Dat is VERSCHRIKKELIJK balen. 'k Leef helemaal met jullie mee, maar volgende keer nix van waarde in je auto achter laten hoor (een beetje dom).
    Van harte gefeliciteerd met jullie verloving. Wauw....., dat is nog ouderwets leuk, gezellig, bemoedigend en verantwoordelijk. Ik hoop dat jullie tot in lengte van dagen ONZETEEND gelukkig zullen zijn!
    Ik kan me voorstellen dat dat gewerk je oren, je neus en je keel uitkomt, maar ja, zonder poen doe je niet veel.
    Ik wens jullie een goeie reis door de woestijn en hoop dat jullie geen pech zullen ondervinden, en......je weet 't; raakt de motor oververhit, dan de verwarming aanzetten!

Goeie reis en....op naar het volgende avontuur!

Groetjes uit een fris maar zonnig Den Haag.

• 22 Oktober 2008 - 19:01

Es En Bram:

Hey Ben en Kim!
    Wat een verhalen weer!!
    Heel erg gaaf voor jullie dat jullie verloofd zijn!
    Ik vind jullie erg stoer!
    En kijk altijd uit naar jullie volgende bericht!
    En hebben jullie nog bijzondere kappers ontmoet? Heel veel plezier en wees voorzichtig op die lange rechte weg!
    Liefs Es en Bram

• 23 Oktober 2008 - 13:55

Tanja:

Hoi lieverds,

Allererst van harte gefeliciteerd met jullie verloving! Geweldig nieuws. Trouwdatum al gepland? Hopenlijk wel in Nederland hé, want wij willen een feetsje, dat begrijp je wel.
    Nou lees ik als kop van jullie laatste berichtje: "Laatste Job, als het goed is" Betekend dit dat het vanaf nu alleen maar reizen word en dan een terugkeer naar Nederland of......... Voorlopig laatste job en denken jullie nog helemaal niet aan terugkomen? Want als ik jullie verhalen zo lees kan ik mij voorstellen dat je liever daar blijft als terugkomen naar dit koude kikkerlandje. Nou geniet nog maar van die mooie zonsondergangen want hier zal je ze niet zo mooi tegenkomen. Pas goed op mekaar en veel knuffels vanuit Amsterdam

xxxxxx Tanja. Marinus en Dave

• 30 Oktober 2008 - 16:37

Opa En Oma G.:

Lieve Kim en Benjamin. Hoe gaat het nu met jullie? en waar zijn jullie nu? Eerst hartelijk gefeliciteerd met jullie verloving, ontzettend leuk en fijn en wij hopen dat jullie gelukkig zijn, dat zal best. Als je een 1/2 jaar onder deze omstandigheden met elkaar kunnen opschieten dan lukt de rest ook wel. Wij missen jullie wel, hoor. Was het vast maar maart 2009. Kinderen wij houden van jullie en wees voorzichtig. Tot de volgende keer. Wij zijn altijd benieuwd naar jullie belevenissen. Liefs en een dikke kus van ons. Daaag,

• 31 Oktober 2008 - 12:42

Ann En Hanny:

Hai kimmie dat heeft even geduurt maar we hebben nu een reactie voor jullie van harte gefeliciteerd met jullie verloving en mensen wat een onderneming hebben jullie al achter de rug zeg mijn complimenten hoor, ben wel een beetje jaloers hoor dit is once in a lifetime event hoor,maak er wat leuks van en laat weer van jullie horen je weet toch nog wel wie wij zijn he die twee gekker wijffies die elke maand nij tanja komen nou dan weet je het wel toch die grijze en die gekleurde. hahaha veel plezier en leef erop los zoals je nog nooit gedaan hebt.

• 31 Oktober 2008 - 18:35

George & Resida:

Ben wat ontzettend romantisch, dat je Kim zo hebt gevraagt. Echt van harte gefeliciteerd.
    Daar trouwen misschien? Dan wel een groot feest als jullie terug komen toch?
    Erg balen dat er is ingebroken, en jullie ook nog geld kwijt zijn. Maar jullie zijn vast in de wolkjes, met jullie verloving.
    Een goede reis verder,en tot de volgende keer.

Veel liefs George & Rees.

• 04 November 2008 - 10:13

Tineke En Henk:

Lieve mensen van Harte Gefeliciteerd. En pech,pech. jammer van het geld en je bril, volgende niets achterlaten. Weer wat geleerd, wel een dure les maarja als verder alles maar goed gaat. hebben jullie al een trouw datum??????Ha.Ha.Ha. goede reis verder en de groetjes Tineke en Henk

• 05 November 2008 - 12:13

Studio Stroop:

gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend leuk voor jullie, gaan jullie toch wel in Nederland doen he. Balen van het geld en de bril. Geniet nog lekker van jullie verblijf

• 03 Februari 2009 - 09:21

Judith:

misschien wat laat onze email was ook tijden onbruikbaar en ben niet zo'n computerfreek he geweeeldig van harte gefeeliciteeerd en heel veel geluk jhp