Changi Airport Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Changi Airport Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Changi Airport Singapore

Door: kim en ben

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

10 Mei 2008 | Singapore, Singapore

hey hallo

We willen jullie allemaal nogmaals bedanken voor de leuke reacties op onze site!!

de dierentuin was echt te gek!!
Het is echt de mooiste dierentuin die we tot nu toe gezien hebben.
Heel verzorgd,leuke shows,super groot zelfs een ijsbeer was er echt mooi!!
Een tip om naar toe te gaan hahaha
Verder vonden we Singapore niet echt de leukste stad,was erg duur beetje gelijk aan NL en dat is voor ons zo'n omschakeling want alles was in Thailand enzo zo goedkoop.
We moesten nu voor een overnachting met zijn tweeen 22 euro betalen en dan slaap je met zijn 6en op een kamer,maarja daar moeten we ook aan gaan wennen want Australie is ook duur.
Verder is Singapore leuk om naar toe te gaan als je geld heb om uit te geven,dus voor Shoppen is het een aanrader!!

Wat leuk is,is dat we deze mail sturen vanaf Changi Airport Singapore,ja leuk he!je kan hier gewoon gratis op internet,wat een luxe!!
Het is ook een mooie luchthaven.

Waarom hadden we ook alweer een backpack??

Dat snappen we zelf nog niet helemaal want tot nu toe hadden we het makkelijk!!met een koffer met wieltjes kunnen doen veel makkelijker!!

Lieve mensen wij gaan nu op naar ons vliegtuig en op maar Australie

Kus ons

• 10 Mei 2008 - 15:43

Pa En Ma C:

Lieve schatten wat een belevenissen he!!
    Heel veel succes in Australië en het is natuurlijk stoerder om met een rugzak te lopen ipv met een koffer op wielen.Pas goedop elkaar.
    Dikke knuffel

• 11 Mei 2008 - 09:17

Mandy :

echt leuk, zeg! Als ik zulke dingen van jullie soms lees, zou ik er wel bij willen zijn. In ieder geval nog veel plezier en geniet er maar lekker van.
    SMAKJES MANDY (K)(_)(K)

• 11 Mei 2008 - 10:03

Therese:

Super op naar het volgende avontuur, fijn dat Benjamin weer opgeknapt is, en zo zie je maar dat alles weer op zijn pootjes terecht komt. En ja je ouders hebben wel gelijk met een rugzak lopen is zeker een stuk stoerder dan met een koffer op wielen dat kan echt niet. groetjes en geniet.