sawadika (P) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu sawadika (P) - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

sawadika (P)

Door: benjamin

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

03 April 2008 | Thailand, Bangkok

Sawadika(p) is goededag
We zijn nu op Au Nang is ee plaats vlak bij Krabi in de buurt.
We hebben hier ook 2 dagen een scooter gehuurd en zijn de eerste dag naar de Hot Stream toe gegaan, dat is een waterval met een warm waterbron van 40 graden, het was zeker de moeite waard en lekker warm.
De volgende dag waren we van plan om met de scooter naar Phuket toe te gaan het zou ongeveer 3 uur rijden zijn maar dat was echt te ver we zijn ongeveer op de helft maar ergens naar een park gegaan want de wegen hier zijn niet echt super en alleen hele lange rechte wegen.
We hebben wel jaja apen gezien die leven hier in het wild echt cool!! ze zijn ook vlak bij ons appartement bij de zee( die je op de foto's ziet)
Verder we zijn nu na bijna een maand weg en zijn er wel achtergekomen dat we vanaf maleisie alles zelf gaan regelen want dat heeft ons behoorlijk wat geld gekost.
Bijv: boek je een trip met de boot van Koh Pha-ngang naar Ou Nang krijg je onderweg te horen, we hebben geen mensen die naar de zelfde plek gaan dus moet je bij betalen.
Dan kun je wel zeggen ja dat doen we niet maar dan moet je met de taxi en dat kost je nog veel meer geld.
En dat gaan we nu anders doen.
Oja het heeft gisteren heel hard geregend(savond's)en gedonderd en dat was echt coelieoelie om mee te maken.
Geniet allemaal van de foto's bekijk ze maar 10 of 20 keer want het heeft behoorlijk wat tijd gekost hahaha
dikke kus ons

• 03 April 2008 - 09:24

Wilminkies:

wat een avontuur allemaal en dan zijn jullie nog maar een maand weg, wat ontzettend leuk om nu ook foto's erbij te zien, wel veel foto's van benjamin (of zijn het de apen zie geen verschil hahaha)en ja ik heb ze meerdere keren bekeken. we blijven jullie volgen veel liefs van ons.

• 03 April 2008 - 12:47

Ron:

hoi,wat een mooi land zeg, leuk al die apen, is bij de laatste foto zoek de verschillen? ik ben best jaloers op jullie, wat een gave reis ....maak er wat van en doe voorzichtig onderweg.
    groetjes ron

• 03 April 2008 - 12:55

Opa En Oma G.:

Lieve Kim en Benjamin. Wat een prachtige foto's wat genieten jullie veel en zo heerlijk warm weer. Fijn hoor. En al die apen, bijten ze niet en pakken ze niets van jullie af? Fantasties dat jullie het zo fijn hebben.Hier is het nog koud en veel regen. De hartelijke groeten en veel liefs van ons. Dikke kus.

• 03 April 2008 - 15:02

Steph:

he he eindelijk foto's!!!! en dan vooral die van jou ben die zijn heel mooi je bent alleen zo harig en ik zie toch echt nergens ene piercing!:P
    ik zie nu net dat die grap al gemaakt was dus hij is al niet meer zo leuk :(

nou luister en huiver ik heb gister sebastiaan ze haar geknipt.....jah we moeten toch wat als jij er niet bent!
    maar het ziet er redelijk uit :S nee hor t is goed gelukt!

verder tjah wat moet ik vertellen met mij en mike gaat het goed en op me WERK (jah werk jah!) gaat het ook goed.

me gips is er af en het doet nog wel een beetje pijn maar ik werk wel weer een paar uurtjes!

nou kim en ben ik hoop dat jullie het nog 11 maanden vol houden anders willen mike en ik wel ruilen met jullie dus geef maar een seintje als jullie het niet meer vol houden!

weer zowhn lang verhaal ongelofelijk! moet niet zoveel lullen....nou spreek jullie gauw weer!!

xxxxxx steph

• 03 April 2008 - 20:25

Sabrina En Sander:

he luitjes, ziet er echt super vet uit allemaal ook de piercings en tattoe enzo haha. we zijn nu al jaloers op waar jullie zijn en nog gaan komen, geniet er maar van want voor je het weet is het alweer vorbij.hier gaat alles verder goed met de zwangerschap enzo. in ieder geval veel plezier nog en wees voorzichtig tussen al die beesten enzo haha kuskuskus van sander en sabrina

• 04 April 2008 - 15:20

Pa En Ma,:

Nou nou, je bent wel gek met die verminkingen he! Leuk dat jullie zoveel dingen zien en mee maken. Waarschijnlijk wel verstandig om niets te bespreken, kun je nog wat pingelen ook. Wees voorzichtig en genietmet volle teugen. Tot gauw!

• 06 April 2008 - 11:05

Ineke:

Hoi BEn en Kim,

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Blij dat alles goed gaat met jullie. Leuk Ben die tatoeage. Wat betekend het? We hopen dat de rest van het jaar ook zo voorspoedig verloopt voor jullie. Nog veel plezier en geniet er met volle teugen van

Liefs Ineke

• 07 April 2008 - 12:58

Lia:

Wauw, wat te gek om de beelden bij de verhalen te zien. Het is wat mij betreft meer dan de moeite waard geweest dat jullie de foto's erop gezet hebben. Doen jullie voorzichtig in Maleisie, nu ze niet zo dol op Holland zijn ,door die ene nare man met zijn volslagen belachelijke film!Pas goed op elkaar en veel nieuwe avonturen gewenst xx Lia