Hallo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Hallo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Hallo

Door: benjamin

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

14 Maart 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo Holland
Hier de backpackers uit Thailand(en met backpacks!)
Onze tassen zijn eindelijk goed aangekomen we hebben zelfs een vergoeding gehad van 5000 bath (ca. 100 euro)
We zijn nu in bangkok en hebben een hostel in ''de backpackersstreet''dat is echt een leuke straat goeie sfeer en echt gezellig.
We zijn vandaag na een toeristen advies bureau geweest en hebben zo bepaald hoe we verder wouden gaan reizen.
We gaan eerst morgen avond met een bus( duurt 9 uur rijden dus slapen in de bus) dan gaan we 7 dagen naar Koh Samui daarna reizen we door naar Koh Phangan voor 7 dagen en daarna gaan we met de bus naar Krabi voor 5 dagen echt leuk! We overnachten in hutjes aan het strand echt relax!!!!!!!!
dikke kus bye bye

• 14 Maart 2008 - 12:54

Wilfred:

Ik heb die zelfde tocht gedaan met Mike, spannend. Gaan jullie naar een full moon party. Mijn broer Koen is ook op de eilanden volgende week. Doe voorzichtig en geniet vooral.

• 14 Maart 2008 - 16:41

Opa En Oma.:

Lieve kinderen het is echt geweldig wat jullie nu doen. Geniet van elke dag. Is het lekker warm bij jullie? Hier is het nog geen voorjaar hoor. Veel liefs van ons. Wees voorzichtig. Dikke kus.

• 14 Maart 2008 - 18:31

Zussie:

heey zus en ben!

wat fijn om te horen dat de tassen er eindelijk zijn!.. ik maakte me al helemaal zorgen.. wat klinkt het allemaal leuk :D ik ben jaloers! hier gaat het voor de rest goed.. dit weekend groot en deels onze kamers verwisselen en dan heb ik een nieuwe kamer :)

heel veel plezier daar
    xxx jullie zusje

• 15 Maart 2008 - 11:20

Sil:

Hoi Ben en Kim,

Sorry dat we er niet bij waren, maar in gedachten zijn jullie altijd bij ons.
    Het klinkt in ieder geval reuze leuk wat jullie allemaal gaan doen.
    Vermaak jullie en doe voorzichtig.
    Geniet van elke dag. (en elkaar)
    Ik blijf mee kijken hoor dan maak ik ook een klein beetje mee wat jullie allemaal gaan doen. (alleen het weer niet echt)

xx xx
    xxxxxxx
    xxxxx
    xxx
    x

We blijven aan jullie denken.
    Heel veel liefs van Sil en Rob.

• 15 Maart 2008 - 12:05

Tineke:

Hallo luitjes, blij dat alles weer op z,n pootjes terecht is gekomen.
    Leuk dat jullie al plannen hebben wat jullie gaan doen.
    Lijkt mij trouwens geweldig z,n hutje en de nartuur, ook ben ik benieuwd hoe alles verder verloopt. blijf jullie volgen, maar pas ook op elkaar liefs Tineke en Henk.

• 15 Maart 2008 - 17:06

Tanja:

Het grote avontuur is dan eindelijk begonnen voor jullie! Jammer van de stroeve start maar goed ik las al dat jullie je hierdoor niet laten ontmoedigen, goed zo! Veel plezier nog en genieten he samen. Veel liefs van iedereen uit de kapsalon. xxxxx Tanja

• 15 Maart 2008 - 17:12

Tanja:

Nog even goed nieuws uit nederland, we lazen van de week in de krant toen jullie al weg waren dat de econimie in Australie goed draait en dat ze er zitten te springen om kappers! Nou komt dat even goed uit voor jullie. Groetjes

• 16 Maart 2008 - 14:10

Sabrina En Sander:

he jongens leuk man jullie verhaal hopen dat het daar een beetje bevalt allemaal.wij missen jullie wel al hoor. zorg dat je je lekker vermaakt en wees lief voor elkaar groetjes sander en sabrina kuskuskus

• 16 Maart 2008 - 19:25

Stiene En Freek:

Hoi vakantiegangers,
    Slapen in de bus dat kennen we, maar met de ogen open valt meer te zien.

Uit jullie meegemaakte verhalen tot nu lees ik dat jullie alles gelaten over jullie heen laten komen. Jullie zijn echt heerlijk relaxt. Houden zo.

Jullie komen deze reis ogen en oren te kort. Blijf samen zo heerlijk genieten en tot horens. Veel plezier.

Dikke zoenen uit het Almeerse

Freek en Stiene