Hallo allemaal - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: benjamin

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

12 Maart 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
We hebben in 2 dagen al een hele reis achter de rug.
We zouden om 16.50 uur vertrekken van schiphol, toen kregen we te zien dat er een uur vertraging was, nougoed maakt niet uit we gaan toch een jaar op reis! toen zaten we voor de deur bij het vliegtuig te wachten en het duurde nog wat langer want de stuwardessen waren er nog niet dus uiteindelijk was het 2 uur vertraging.
Toen we aankwamen op Londen wij hellemaal haasten om ons volgende vliegtuig te halen door die vertraging, kregen we daar te zien uw vliegtuig gaat morgen ochtend om 08.30 uur dus okeeeeee! Wij nouja kan gebeuren we gingen gezellig naar een hotel kregen daar nog diner en sochtend's ontbijt(hadden aleen wel maar 3 uur geslapen)
Toen zaten we eindelijk in het vliegtuig naar thailand (best leuk die films en spelletjes luxe) komen we aan zijn onze tassen er niet! Dat vonden we wel echt minder.
We hebben vandaag een heerlijke dag gehad in bankok! mooi weer lekker warm alleen nu onze tassen nog want het is ook zo warm met je lange broek.
Dus wij zeiden al,al een hele reis meegemaakt voordat we er zijn.
benjamin en kim

• 12 Maart 2008 - 09:27

Mam:

Hoi Ben en Kim, kijk even op de e.mail van Ben. Liefs mam

• 12 Maart 2008 - 10:55

Jorgen En Sandy:

warm hee, wij hebben vandaag tot 11h30 geslapen, ontbijt, en wat gaan wandelen in de city, warm warm warm. veel gedronken, en nu juist pikante kip...tranen met overvloed...
    bagage nog steeds niet terrecht? wij vanmorgen een frisse douche, en proprer kleren :)

t gaat jullie goed...

De 2 Belgen

• 12 Maart 2008 - 10:59

Hans En Cissy:

Hoi Kim en Benjamin,
    Zo zie je elkaar op jullie feestje en zo zitten jullie al in Thailand.Het begin verloopt zo te lezen ietwat stroef maar jullie gaan het allemaal meemaken.Prachtig hoor!Nou heel veel plezier en groetjes uit een winderig en regenachtig Almere.Hans.

• 13 Maart 2008 - 17:19

Ons [pa En Ma]:

He wereld reizigers.
    Wat een geluk dat jullie tassen nu ook aangekomen zijn.Geniet ervan!!
    Dikke knuffel pa en ma [ons dus]

• 13 Maart 2008 - 21:08

Jos En Lia:

he lui, ik begrijp dat de tassen er zijn! Sjoerd maakte zich al zorgen om de mooie t-shirts, dat jullie er anders een heel jaar niet van konden genieten!!Maar nu kunnen jullie dus echt bijkomen en beginnen met het echte avontuur(mis je de regen en windkracht 10 niet??)warme groet lia(en de mannen)

• 16 Maart 2008 - 15:56

Nel Van Veen:

Zo,dat zat dus allemaal wel tegen,maar ja zoals je zegt;je hebt een jaar de tijd dus,laat maar lekker over je heenkomen toch leuk gratis overnachting en ontbijt,geinig toch?