bye bye brirtday party - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu bye bye brirtday party - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

bye bye brirtday party

Door: benjamin

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

09 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Gister hebben wij een geweldig afscheidsfeest gahad was echt top
ik wil iedereen bedanken voor deze onvergetelijke avond en voor de kado's
dikke kus kim en ben

• 09 Maart 2008 - 18:06

Therese:

Veel plezier, geniet van de vrijheid en van elkaar, we houden jullie website in de gaten. Veel liefs van ons allemaal.

• 09 Maart 2008 - 18:24

Christa:

Hoi Benjamin en Kim,
    Wil jullie een goede reis wensen en veel plezier geniet er van.
    groetjes
    Christa, Aad, Tamara en Kirsten

• 09 Maart 2008 - 20:25

Margreeth:

Hallo Benjamin & Kim,

Zo, het grote avontuur kan beginnen!
    Zoals ik begrepen heb, zullen jullie Australië onveilig gaan maken.

Ik wens jullie een, in alle opzichten, goede reis en behouden terugkomst (maar zover is het nog niet).

Zo af en toe zal ik een blikje werpen op jullie site, om jullie avonturen te volgen.

Het ga jullie goed!

Liefs Margreeth van Zaanen

• 10 Maart 2008 - 12:25

Tineke:

jammer dat wij niet op jullie feest konden zijn maar wij geloven wel dat het geweldig was wij wensen jullie een gave reis en houden wel contakt. veel plezier. hartelijke groetjes van Henk en Tineke

• 10 Maart 2008 - 13:09

Jullie Zusje:

hoi zus en broer

heel erg veel plezier en ik ga jullie enorm missen :( geniet ervan! en we houden contact:D

ik hou van jullie
    xxx jullie zusje

• 11 Maart 2008 - 18:21

Mam:

Hoi lieverds,
    Hoop dat jullie goed zijn aangekomen in Thailand en laat snel wat horen.

• 11 Maart 2008 - 19:37

Edward, Ilonka, Eyob:

Ik was helemaal vergeten wanneer jullie zouden vertrekken. Nu blijkt dat jullie al onderweg naar Thailand zijn! Geweldig! Jullie zullen wel heel veel mee gaan maken daar. Ik hoop af en toe een foto van jullie te zien of een verslagje. We houden het in de gaten hoor! Nog een wijze raad van een (oude) tante: opas goed op jezelf en elkaar!!!
    Heel veel kussen!

• 11 Maart 2008 - 21:59

Mam:

Hoi lieverds, balen dat jullie bagage niet is aangekomen. Ik heb op de e.mail van Ben een bericht achtergelaten hoe jullie verder moeten handelen voor het geval het langer duurt. Laat daarna even wat horen. Maak je geen zorgen, komt allemaal vast wel goed. Liefs mam