goeie dag - Reisverslag uit Perth, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu goeie dag - Reisverslag uit Perth, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

goeie dag

Door: ben en kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

04 Augustus 2008 | Australië, Perth

he hallo lieve mensen in holland, omstreken en de rest van de wereld.

We willen jullie nogmaals erg bedanken voor alle leuke berichtjes,en vinden het erg leuk dat jullie ons allemaal volgen!!

Wij zijn nu al weer een week terug van onze bomen planten,back in Perth.

We hebben het bij het bomen planten weer erg naar onze zin gehad en hebben gelukkig erg mooi weer gehad(behalve de laatste dag)

En jaja we hebben een slang gezien.
Ben wou het eten weg gooien en zag opeens een slang liggen lekker in het zonnetje.
Normaal zou je ze nu in deze tijd hellemaal niet zien maar omdat het zo mooi weer was,was hij even uit zijn holletje gekomen om te zonnebakken.

Iedereen wou het natuurlijk zien,dus we stonden met zijn allen heel erg dicht op de slang wat eigenlijk best wel link was want het was een giftige slang.
Maar gelukkig ging de slang uit zich zelf weg terug het holletje in.
We hebben er helaas geen foto van kunnen maken.

Verder gaan we een deze dagen weer werken,maar dan voor een langere tijd(2 maanden)om even goed geld te verdienen zodat we verder kunnen gaan reizen.
Want wat het nu was,was dat we even werkte en je dan weer terug bent in Perth en dan weer 2 weken moeten wachten en dat schiet niet op want dan is je geld al weer op vandaar dat we nu voor een langere tijd gaan werken.
We gaan als het goed is op een Roadhouse werken ergens in een klein plaatsje waar we ochtendshifts of avondshifts of nachtshifts kunnen krijgen en waar nog 2 backpackers werken.

Verder wij hebben voordat we weggingen gezegd dat we in kapsalons willen werken maar we hebben ons bedacht.
We willen juist nu hier de dingen doen die je in Nederland nooit zou kunnen doen zoals bomen planten en op farms werken enz.
Maar uiterraard het kapersvak blijft in ons.
Ben leeft zich zo nu en dan op mij(kim) uit en doet afentoe als we mensen ontmoeten hun haar.

Wat ook leuk is om te horen dat er zo veel nieuwtjes in Nederland zijn.
Bijv: rees echt super vet!!! tuurlijk begrijp ik waar je het over hebt
Ik ben wel jaloers hoor!!Wij moeten nog even wachten jammer genoeg.

Verder staan er nieuwe foto's op
ook van ons werken.

Kisses ben and kim

• 04 Augustus 2008 - 13:28

Pa En Ma C:

Wat een mooie foto's en wat een belevenissen zeg.
    Groot gelijk dat jullie ander werk willen gaan doen.Knippen kan je je hele leven nog en dit soort werk doe je nooit meer.Dikke knuffel ons

• 04 Augustus 2008 - 13:35

Ron:

lieve kim en ben,
    wat hoor ik nu bomen planten?je kan als je terug komt bij mij in dienst, bomen planten.
    ik vind het fijn dat het goed gaat met jullie.xje ron

• 05 Augustus 2008 - 06:19

Margreeth:

Hoi daar, globetrotters,

Prachtige foto's, spannende verhalen, voral prachtige natuur! Nog steeds avontuur op avontuur. De uitgestrektheid, de flora en fauna; ik vermoed dat jullie je hele leven dat niet meer vergeten.
    Tja, soms moet je werken voor je boterham, maar dat hoort erbij, nix mis mee, toch?! Volgens mij is het nu bij jullie winter, well; a nice time for work and after that....again holidays!!
    Veel plezier mensen en maak er wat moois van (zolang het kan).

Een hartelijke groet uit een druilerig en nat Den Haag, waar jullie avonturen op de voet worden gevolgd.

Margreeth

• 05 Augustus 2008 - 18:21

Opa En Oma G.:

Lieve Kim en Benjamin. Wij winden het altijd weer spannend en ontzettend leuk wat van jullie te horen. Wat een avonturen maken jullie mee. En de foto's zijn ook heel erg mooi, prachtig. Maar wij zijn erg blij met de houten poesjes,heel erg bedankt.Wij vinden ze mooi en vinden het heel lief van jullie. Lieve kinderen wees voorzichtig en wij houden veel van jullie. De hartelijke groeten en veel liefs van ons. Dag schatten.

• 08 Augustus 2008 - 14:31

Joyce En Martijn:

Lieve Kim en Ben

Hard werken tijdens je vakantie is minder maar geld verdienen maakt een hoop goed. Wat een prachtige foto's en verhalen. Echt super dat jullie zijn gegaan geniet er nog even van.

Dikke Kus ons

• 13 Augustus 2008 - 13:19

Jos En Lia:

hallo daar
    wat een mooie foto's zijn er weer bij,heerlijk al die verhalen !.Hier alles goed na hele lastige niet verhuis situatie. We zijn op vakantie geweest en het was fijn even weg te zijn,rondgetrokken in frankrijk en spanje altijd leuk!Lijkt me heerlijk even ander werk te doen,gelijk hebben jullie.succes de komende werk periode(weten jullie ook weer even hoe dat is..)warme groeten van ons.

• 17 Augustus 2008 - 09:34

Vivian:

hai luitjes,

het ziet er allemaal even gaaf uit. ik krij gewoon een beetje heimwee! dusse al julie een leuke kerel zien die een hollands vrouwtje ziet zitten...hahaha.blijf lekker genieten !

knuffel van je nicht

• 18 Augustus 2008 - 09:36

Tineke En Henk:

Hallo lieve mensen,,,,, weer een bericht van onze kant. Hebben ook een wereld reis naar Castricum gehad. Met vreselijke storm en ook heel mooi weer in een week tijd. Dat kan ook allemaal in Holland hebben er ook over gedacht bollen te gaan pellen als vakantie baantje ha,ha, grapje. Wij zijn wel heel trots op jullie hoe jullie het allemaal doen. Ga lekker door en laat op z.n tijd weten hoe alles gaat. groetjes Henk en Tineke

• 21 Augustus 2008 - 17:42

Oma En Opa Egtberts:

Hallo lieve kinderen.
    Als wij de spannende verhalen lezen, hebben jullie echt naar de zin.
    Wij hebben in Australie ook wel veel gezien, maar niet wat jullie mee maken in dat ruige land. Als jullie tijd over hebben, dan moet je naar de opaalmijnen gaan. Het licht tussen Adelaide en AliceSprings. Je heb daar ook mensen die in de bergen wonen. De temparaturen kunnen oplopen tot 40 graden. De hartelijke groeten en veel liefs van ons. xxxx

• 21 Augustus 2008 - 17:59

Danny:

hey Ben en Kim,

ik lees dat jullie het erg naar jullie zin hebben daar in Australie!

je moest is weten hoe jaloers ik op jullie ben he!

ik hoor natuurlijk wel het 1 en ander van je ouders ben, ook dat je ziek was geworden daar?
    ik hoop dat het nu allemaal wat beter met je gaat. zo te zien wel!

geniet er nog lekker van daar en de groetjes van:

Danny, Angelique, Han, Jordy en Mowgli!