Nog maar 6 dagen Australie! niet te geloven - Reisverslag uit Sydney, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Nog maar 6 dagen Australie! niet te geloven - Reisverslag uit Sydney, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Nog maar 6 dagen Australie! niet te geloven

Door: ben en kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

03 Maart 2009 | Australië, Sydney

Nog maar 6 dagen Australie! niet te geloven.

We gaan de laatste week al in! Wat is dat een gek gevoel na bijna een jaar weg geweest te zijn uit Nederland.
Maaaaar ook wel een lekker gevoel om weer naar huis te gaan.

We gaan Australie wel missen hoor!!
het is gewoon zo'n dubbel gevoel.

Maar ooke waar waren we gebleven uuuhh.

We hebben onze auto verkocht!voor 2200 dollar waar we echt super blij mee waren omdat het op het moment heel erg moeilijk is om je auto te verkopen in sydney omdat iedereen zijn auto wil verkopen en er te veel auto's te koop zijn.
Maar gelukkig hebben we hem verkocht maar is ons huisje wel weg.

Maar oke en nu,hebben nog een week over in sydney en we wilde nog heel graag de Bleu mountains zien
dus dachten we laten we een wickedfan huren(een vet coole auto)en daarmee naar de Bleu mountains gaan voor een week dan kunnen we dat ook nog zien en eindelijk in zo'n vette auto rond rijden!!.
Wat ook lief en leuk was dat me ouders het betaalde omdat het ben's verjaardag bijna was (echt heel erg bedankt pap,s en mam,s)We hebben een te gekke week gehad!!.

We hebben dus toen een wickedfan gehuurd en zijn door de Bleu Mountains geweest wat echt heel mooi was!!
Verder zijn we naar Canberra gegaan(dat is de hoofdstad van Australie) wat verder niet de specialste stad was,maar we wouden er natuurlijk wel geweest zijn.
Daarna gingen we op naar de kust en was het al bijna ben zijn verjaardag!
We hebben die avond op een hele leuke freecamping geslapen met nog 2 andere koppels die daar ook stonden uit Australie.
Savonds waren er ook allemaal kangeroo's en heeft ben echt een uur gezeten om foto's van de kangeroo's te maken.

Ben was jarig!! 23 jaar alweer hoera!hoera! hoera!
sochtend's heb ik een echt australies brekky(ontbijt) voor hem gemaakt waar hij echt gek op is.
Dat is bacon en egg op brood en jus orange ernaast.
Daarna begon het te regenen en dachten we neeeee!
Gelukkig na een uurtje rijden werd het droog en kwamen we aan in een heel schattig plaatsje aan de kust en was het gelijk weer snik heet.
In het plaatsje hebben we lekker fish and chips gegeten en langs de kust gewandeld.
Nadat we dat gezien hadden zijn we door gereden naar Nowra(een ander plaatsje aan de kust)en zijn we savond's uit eten geweest en daarna naar de bioscoop.

Daarna hebben we nog een dag aan de kust gedaan en zijn we nog in een nationalpark geweest.
Helaas was het alweer tijd om terug te gaan met onze coole auto en moesten we hem weer inleveren in sydney.
Vandaag hebben we hem ingeleverd in Sydney en goodbye gezegd tegen onze laatste auto in Australie.

Morgen is het nog een half dagje in sydney en dan gaan met het vliegtuig naar Darwin(het noorden hellemaal bovenin)
Morgen avond vliegen we om 8 uur van Sydney naar Brisbane en van Brisbane vliegen we door naar Darwin.
In Darwin komen we snachts aan rond 01.00 uur.

In darwin hebben we nog 4 en een halve dag ongeveer en dan op naar huis!!!!
Waar we nu ook wel zin in hebben!!

Nou wij gaan nu weer ff een filmpie pakken we zien jullie allemaal in iets langer dan een weekje!!
dat is echt snellllll

kuskus ons

p.s.
Ik wou mijn ouders ook nog even heel erg bedanken voor hun gulle bijdrage dat ons leven de afgelopen dagen nog leuker heeft gemaakt thanks pap en mam (cornelisse)kuskuskuskuskuskuskus

• 03 Maart 2009 - 06:32

Opa En Oma G.:

Lieve Kim en Benjamin.
    Wij kunnen haast niet wachten tot jullie weer naar huis komen, wat een feest zal dat zijn. Wat hebben jullie veel meegemaakt, fantastisch. En hebben jullie ons
    telefoontje nog gehoord dat wij op Benjamin's verjaardag hebben gepleegd, jammer dat we je zelf niet aan de telefoon hadden. Maar volgende week woensdag sluiten wij je in onze armen. Veel liefs en wees voorzichtig. Dikke kus van ons.

• 03 Maart 2009 - 10:00

Margreeth:

Hallo daar (bijna ex-)globetrotters,

't Zit er dus bijna weer op. Leuk dat jullie van je (schoon)ouders op de valreep zo'n leuk en toepasselijk verjaarscadeau voor jullie beiden kregen! Maar ook......wat een gelukje dat je die auto hebben kunnen verkopen, dat was een hele zorg minder! Nou, genieten jullie nog maar heel even daar en dan vieren we over een klein weekje feest bij opa/oma Geuze.
    Bedankt voor jullie altijd gezellige explicatie van jullie avonturen. 'k Heb 'r echt van (mee)genoten.

Met een hartelijke groet uit een lente-achtig
    Den Haag,
    Margreeth.

• 03 Maart 2009 - 22:03

Tante Nel:

tjee,wat is het jaar snel gegaan,goed zeg dat die auto een kado was voor Ben z'n verjaardag.Nou geniet nog maar even en dan weer op naar huis.De laatste brief uitprinten voor oma die vindt het helemaal geweldig wat jullie doen en ze leest jullie brieven wel 10 keer!! liefs uit Roelofarendsveen.

• 07 Maart 2009 - 15:46

Tanja,Marinus,Dave:

Ik denk dat jullie wel thuis zullen zijn als jullie deze berichten lezen maar toch wil ik even zeggen dat ik heb genoten van jullie verhalen en foto's. het jaar is voorbij gevlogen en jullie zullen wel echt moeten wennen aan het "gewone leven" in Nederland. Geniet maar van alle mooie herinneringen en ik hoop jullie snel te spreken.

Heel veel liefs Tanja

• 07 Maart 2009 - 18:31

George&Rees:

Hey Kim em Ben,
    Welkom terug in Nederland. zeker wel raar om terug te zijn, maar denk ook erg lekker, om weer in je eigen bed te slapen. Ik zal jullie verhalen om te lezen wel missen,dan moeten we snel afspreken, dan kunnen jullie ze vertellen. En wanneer gaan we weer stappen? vond het namelijk erg leuk op jullie laatste avond. Nou rust lekker uit en tot snel.

Veel liefs George, Rees en Colin.