daar zijn we - Reisverslag uit Darwin, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu daar zijn we - Reisverslag uit Darwin, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

daar zijn we

Door: ben en kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

11 Mei 2008 | Australië, Darwin

beste hollanders
wij zijn aan gekomen in australie en het bevalt nu al heeeeerlijk
gister nacht aangekomen op darwim moesten we onze tas bijna helemaal uitpakken omdat we onze scharen mee hadden genomen en jaja dat is verdacht
eindelijk van het vliegveld op zoek naar een slaap plek om 5 uur in de ochtend dus dat was geen slaap voor ons neenee we moesten wachten tot 10 uur voor we een kamer hadden maar ja ach het is een lekker bed en het scheelde een hoop duiten
dus ja dan maar iets later slapen he
na we even hebben geslapen (heeeeeeeerlijk)
even rond gelopen in de 'stad' en op naar een plaatselijke markt wat meer weg had van een bijeenkomst van mafketels maar erg leuk met allemaal leuke optredens en een giga mooie zons ondergang
en jaja we hebben hollandse poffertjes gegeten mmmmmmmmmmmmmm.
nu gaan wij slapen want zijn nog steeds moe van de nacht vlucht waar je niet in slapen kan omdat ze dan weer komen met dit en dan weer komen met dat
dikke kus de backpackers( die nog steeds spijt hebben van die ooh zo handige backpacks en) die op zoek zijn naar ons eigen scheur ijzer op wielen
of voor de mensen die dat niet begrijpen een auto!!!!!!!!!!!!!
p.s. de foto's komen zo spoedig mogelijk maar we hebben steeds geen computer waar het mee mogelijk is helaas pindakaas wij balen er ook van
kuskuskuskuskuskuskuskuskus

wijziging:
er staan weer wat foto's op dit keer van taman negara
kuala lumpur
bukutingi
jakarta

• 12 Mei 2008 - 06:31

Margreeth Van Zaanen:

Hallo daar globetrotters,

Zo, eindelijk, na een hoop omzwervingen op de plaats van "bestemming" angekomen, compleet met "werkuitrusting"!
    Inderdaad, wat kan een bed heerlijk zijn, als je zo moeoeoe bent!
    'k Ben benieuwd wat jullie de komende maanden te wachten staat, 'k zal jullie avonturen blijven volgen.

Groetjes uit een (snikheet) Den haag.
    Margreeth

• 12 Mei 2008 - 13:10

Stiene:

Hallo lieve schatjes,

Vandaag is het 12 mei en zijn we door de Dominique en Ingrid opgehaald van Schiphol. Heel erg lief. Uiteraard wilden ze alle verhalen horen over jullie. We hebben ze even de prachtige foto's laten zien van de nieuwe piercing.

Wij vonden het in ieder geval prettig dat we elkaar gezien hebben.
    Jullie berichtje van goede aankomst in Darwin was heerlijk om te horen. Hoop dat jullie heel veel leuke dingen mogen beleven en dat jullie binnkort met een eigen scheurhut op pad kunnen gaan.

Geniet ze en een hele fijne en goede tijd en tot de volgende berichtjes.

Veel liefs van,

Freek en Stiene

• 12 Mei 2008 - 16:05

Es:

En al besloten wat voor het word?
    Liefs

• 16 Mei 2008 - 07:35

Mam:

Haai hai haai, ben benieuwd hoe het jullie bevalt in Australië. En voorzichtig in een scheurijzer!!!! Jullie papa's gaan vandaag samen naar Limburg om Limburgs Mooiste te fietsen op hun racefiets. Leuk om de foto's te zien. Liefs mam