koh pha-ngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu koh pha-ngan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

koh pha-ngan

Door: benjamin

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

29 Maart 2008 | Thailand, Bangkok

geoie moggel
eerst even voor the recort
ben heeft nu 3 piercings in zijn oren en een tattoo op zijn rug
kim heeft 1 piercing in haar navel

nu ons avontuur:
we zijn nu een hele week op koh pha-ngan
geweest en hebben deze hele week een scooter gehuurd.
elke dag hebben we een stukje van het eiland verkent en hebben nu het hele eiland gezien van top tot teen
we zijn bij hele mooie watervallen geweest en hebben hier ook veel gesnorkeld in de zee.( waren heel veel prachtige vissen)
Verder hebben we een zwembad aan zee vlak bi ons huisje en hebben we nog steeds een koude douche!
Het grootste stadje van het eiland heet Thongsala en is zo groot als een heel klein dorpje in Nederland.
Savond's eten we op het plaatselijke marktje waar zo goed als alleen eten word verkocht(afentoe echt dingen dat je denkt van eten mensen dat)het is verder daar altijd erg druk en gezellig en goedkoop!! 30 baht p.p = euro 0.70 cent dan heb je een goeie maaltijd.
Wij gaan morgen een 8 urige reis tegemoet naar Krabi en onze boot vertrekt om 7 uur in de ochtend( echt vroeg op dus) zijn we niet meer gewent.

Dikke kus Ons ;)

• 29 Maart 2008 - 12:05

Pa En Ma:

lieve schatten.
    Wat was het super om jullie weer te zien.
    wat zien jullie er goed uit.
    Dikke kus ons.

• 29 Maart 2008 - 16:23

Ron:

hey eindelijk heb ik jullie had het verkeerde adres, ik ga jullie nu echt volgen (vooral kim) hopu je haaks en echt gaaf een tatoe ik heb het lef er nietvoor maar je hebt groot gelijk. groetjes ron

• 29 Maart 2008 - 17:29

Stephanie:

hey jongens!

jezus Ben! julie maken een grapje toch :P
    of niet ;)over die tattoo en piercing???

Leuk om weer wat te horen van jullie en ik ben nog steeds enorm jaloers ik zit hier nog steeds met me gebroken voet!
    zijn jullie al een beetje bruin???
    hier heeft het gesneeuwd maarjah dat zullen jullie wel al gehoord hebben ;)
    veel plezier daar in Krabi en laat het ons weten hoe het daar is!

xxxxjes stephanie

• 30 Maart 2008 - 07:08

Opa En Oma G.:

Lieve Kim en Benjamin. Wat ontzettend fijn dat jullie zo genieten. Op het weer ben ik wel jaloers, hier is het niet zo lekker. Wat zijn jullie mooi bruin. Wij missen jullie wel hoor. Veel liefs van ons. Kus

• 30 Maart 2008 - 09:30

Lia:

He luitjes, het is echt te gek dat we jullie zo kunnen volgen,(of we alles willen weten is weer wat anders..)De verhalen klinken echt indrukwekkend!Waar blijven de foto"s?(ja, ook van piercing en tatoo..)Veel plezier met alle avonturen.Warme groet uit het koude Almere,groet lia

• 30 Maart 2008 - 15:52

Tanja:

Vind het leuk weer een berichtje aan te treffen van jullie. Ik kijk regelmatig even en betrapte mij erop dat ik het al lang vond duren voordat jullie weer wat schreven. Maar jullie hebben het natuurlijk druk met mooie dingen bekijken. Maar een paar FOTO`S zou inderdaad welkom zijn hoor! Veel plezier met de tatoos, piercings, koude douches en het mooie weer.

• 31 Maart 2008 - 21:07

Edward, Ilonka, Eyob:

Daar zijn we weer. Heb me rotgezocht naar jullie website. Blijkt die niet ben en kim, maar kim en ben te heten! Staat nu onder de favo's. Wel lekker avontuurlijk wat jullie daar doen. Ik zou het niet durven hoor! Geniet nog maar lekker, we zullen jullie volgen.
    Liefs uit Veenendaal.

• 01 April 2008 - 13:37

Joyce :

Ben, pas 1 tatoo en kim, jij pas 1 piercing. Of is dat voor elke maand dat jullie reizen haha ;-)

• 06 April 2008 - 07:47

Stiene Bezuijen:

Hallo lieverds,

Wat ziet dat er allemaal heerlijk uit. Prachtige tattoo en wat fijn dat jullie zo heerlijk genieten. Je krijgt vanzelf zin om ook alles te bekijken.

Voor Maleisie veel plezier en alvast een voorspoedige reis!

Dikke zoenen,

Stiene en Freek