Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Koh Samui - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Koh Samui

Door: benjamin

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

18 Maart 2008 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,
Hier zijn we weer, we vinden het te leuk om jullie allemaal op de hoogte te houden van al onze avonturen.
We hebben alleen nog niet echt tijd gehad om er foto's op te zetten.
We moesten nadat we uit de bus kwamen vanaf bangkok nog met de boot en toen zagen we haaien en dolfijnen zwemmen.

We hebben het heerlijk hier op Koh Samui prachtig weer!! en het hutje bevalt ons prima(alleen elke ochtend een koude douche)haha
En jaja ben heeft haai gegeten en hij vond het heerlijk!(zielig he)
Vandaag hebben we een scooter gehuurd en het hele eiland over gecrosd.
we gaan nu weer richting ons hutje -xxx- ben en kim (en bedankt voor alle leuke reacties!!)

  • 18 Maart 2008 - 13:57

    Mam:

    Haai, hai, haai, haai, hai, heerlijk dat het jullie zo goed bevalt, wel een beetje stil soms in huis zonder jullie gezelligheid, maartja daar moeten we maar aanwennen. Fijn om op deze manier jullie verhalen te lezen. Nog geen onstoken piercing?? Liefs en hou van jullie mam

  • 18 Maart 2008 - 15:36

    Steph:

    hey toppertjes!

    nou heel fijn om te horen dat jullie veilis en wel zijn aangekomen en dat jullie het erg naar je zin hebben!
    het weer is hier echt @$%!!!! maar goed dt het bij jullie zonnig is!
    wat lees ik hier onder nou???? piercing!!! WAAAR!!! tell me hahaha
    ik mis je wel al hor ben!
    en ik ben nog steeds erg jaloers op jullie!!!
    En die haai he...dat kan je toch niet maken vorig jaar was je nog vegetarisch en nu eet je haai, ga nu niet nog meer rare dingen eten zoals insecten ofzo want dan raak je nog aan de ...ijt ;)
    nou hou me op de hoogte en ik kijk elke dag ff!

    XXXXjes Steph
    en groetjes van de rest

    ps je had me gesmsd dat het www.kimenben.waarbenjij.com was maar het was .nu!!! flapdrol!!!


  • 18 Maart 2008 - 15:54

    Wilminkies:

    Wat stoer om in het wild haaien en dolfijnen tegen te komen. Ik begrijp dat jullie het super naar het zin hebben, en lekker weer het is hier echt koud en nat. Heel leuk om jullie te volgen kijk iedere dag even op de site, en over die piercing dat wordt volgens mij nog een heel spannend verhaal.haha toch wel nieuwsgierig. liefs van ons allen.

  • 18 Maart 2008 - 17:01

    Opa En Oma G.:

    Lieve Kim en Ben wat ontzettend fijn dat jullie zo genieten Heerlijk voor jullie. En waar smaakte die haai naar (iets bekends)? Wat fijn dat jullie heerlijk weer hebben, hier is het knudde. Geniet er fijn van. Veel liefs van ons.Dikke knuffel.

  • 18 Maart 2008 - 18:51

    Maaikie:

    heeey zus en ben...!

    whoooow gewoon haai gegeten:|.....zo stoer! wel zielig. hadden jullie me smsje gehad? ik ging helemaal stuk over de piercing..:P rebels! keihard gewoon met de scooter! ik ga gewoon volgende week woensdag afrijden..echt spannend..:S de kamer is zo mooi geworden:D we hebben alles gewoon in 1 dag gedaan...:D

    heel veel plezier daar
    xxxxx jullie zusje


  • 19 Maart 2008 - 14:36

    Pa En Ma:

    Gaaf dat jullie zo'n plezier hebben. Van ma al gehoord dat je een gat in je oor hebt laten boren Ben, zonde hoor. Kim je hebt hem heel gekregen hoor! Geniet, wees voorzichtig en een koude douche wordt je hard van ha ha.
    Dikke pakkerd voor alle twee,
    Pa en ma.

  • 19 Maart 2008 - 15:05

    Lia:

    hoi luitjes
    dat klinkt goed! eerlijk gezegd heb ik ook liever dat Ben Haai eet dan Haai Ben...geniet er lekker van en stuur een zonnestraal deze kant op! kus lia

  • 21 Maart 2008 - 12:31

    Maaike (van Daniel) :

    He!!!

    Hoe is het ermee? Spannend wat jullie allemaal doen.
    Hier alles ok. Ik kan bijna afstuderen en daar heb ik veel zin in.
    Veel plezier nog daar he, ik wacht met smart op jullie volgende bericht.

    Kus Maaike

  • 24 Maart 2008 - 19:41

    Fleur:

    Leuk dat jullie het zo lekker hebben! Dikke kus xxx

  • 25 Maart 2008 - 18:41

    Sabrina En Sander:

    leuk dat jullie het zo leuk hebben, ik las dat je een piercing hebt benjamin haha, nu jij nog kim. enne haai eten dat kan niet he benjamin haha. geniet van alles en veel plezier. nog steeds raar hoor het idee dat we jullie een jaar niet zien haha. groetjes sabrina en sander

  • 28 Maart 2008 - 14:04

    Joyce En Martijn:

    Hey vakantiegangers.

    Zo te horen bevalt het jullie wel aan de andere kant van de wereld. Als ik nou mijn adres naar jullie mail kunnen jullie dan wat van die Zon naar hier sturen. Van de week in de sneeuw gezeten. Baal ervan dat ik er niet kon zijn op jullie feestje, was wel gezellig hoorde ik van mijn moeder. Wel ff schikken om zo de reis te beginnen, maar is gelukkig weer opgelost. Geniet ervan en we houden de berichten in de gaten.

    Kus ons

    P.S het wordt nu wel tijd voor foto's ;-)

  • 28 Maart 2008 - 22:02

    Esther En Bram:

    Ben en Kim!! wat geweldig allemaal. Lekker genieten! Wij houden jullie in de gaten! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim en benjamin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 41835

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2009 - 15 April 2010

Een half jaar op reis wat een mooi leven

10 Maart 2008 - 30 November -0001

onze reis

01 Oktober 2012 - 30 November -0001

onze grote reis

Landen bezocht: