Perth here we are! - Reisverslag uit Perth, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Perth here we are! - Reisverslag uit Perth, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Perth here we are!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

27 September 2012 | Australië, Perth

Vanaf Kuala Lumpur hebben we een prima vlucht gehad,nog even geslapen en we waren er al.
Aangekomen op het vliegveld moesten we nog wel de duane goed doorkomen:)
Wij ons zorgen maken of we het formulier goed in hadden gevuld en iedereen kent border security, gelukkig konden we zo doorlopen en hadden we het formulier goed ingevuld pfff opluchting:)
In Perth zijn we opzoek gegaan naar een hostel dat was niet echt een succes,wij dachten een hostel binnen te lopen en te vertellen dat we een 2 persoons kamer wouden en die dan ook te krijgen maar nee dat was niet zo.
We hebben denk ik zo'n 10 hostels gehad en kwamen uiteindelijk uit in een kamer met 6 personen,een ding hadden we wel een 2 persoonsbed hahaha.Aja backpacken wouden we toch:)
Vandaag hebben we een aantal dingen geregeld en en heerlijk net zoals in Nederland met lange broeken gelopen.
Het weer was vandaag koud en nat,vanaf morgen word het warmer en voor het weekend word 27 graden verwacht Jeee heerlijk!

Dit was hem voor vandaag

See You later

• 27 September 2012 - 15:05

Mam:

Hoi schatten, fijn dat jullie goed zijn aangekomen en het was 'super' om gisteren even van je te horen.
    Jammer van het weer en de 6 persoonskamer, valt Australie toch een beetje tegen haha, lekker terugkomen. Geintje, ga ervan genieten. liefs Mam

• 27 September 2012 - 19:48

Papa En Mama C:

Wat een onderneming he!!!Spijt van!!Hopelijk vinden jullie snel een lekker bed om te pitten en dan op zoek naar werk en een leuke auto.
    .Wij kregen vandaag het bericht op het nieuws dat er veel haaien en gevaarlijke haaien zijn bij jullie dus niet zwemmen he schatjes.Dikke kus Ons

• 28 September 2012 - 12:17

Monique:

Wat leuk om nu al iets van jullie te lezen!! Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad. Gezellig hoor met z'n 6en op 1 kamer, lekker romantisch ha ha. Hele dikke kus!!!

• 28 September 2012 - 12:17

Monique:

• 28 September 2012 - 14:50

Steph En Sas:

hihi stelletje backpackers ja...das niet echt in een 'gespreidt' bedje aankomen dan he?!Maar dat geeft ons weer wel wat om te lezen! ;-).......succes verder!Hopelijk krijgen jullie wel wat meer privacy verder..kunnen jullie hier af en toe ook foto's plaatsen?Ben ook benieuwd naar jullie aanstaande auto!
    dikke knuffel hier uit 't Heike! .Houdoeeeeeeeeee

• 29 September 2012 - 20:17

Edward, Ilonka En Eyob:

Hi there! Groetjes van ons. We lezen mee hoor.

• 01 Oktober 2012 - 17:21

Marjon:

Goh wat fijn dat de reis goed is verlopen en jullie tenminste kunnen slapen.
    Wel snel wat foto's erbij.
    Groetjes, Bert en Marjon.

• 07 Oktober 2012 - 20:56

Sanne En Edwin:

Oke, het is nu wel weer tijd voor een nieuw bericht van jullie!!
    Gister van Natas gehoord dat jullie inmiddels een busje en werk gevonden hebben. Leuk!!!
    Ben erg benieuwd waar jullie nu zitten, en hoe de bus eruit ziet.

Liefs Ed en San

( p.s. was wel erg vreemd gister.... Bezoekje Stroop zonder Ben! Gelukkig was Natas er wel. Mis je!!)

• 09 Oktober 2012 - 16:52

Bert En Marjon Nijman:

Tja dat moet je dan wel vertellen, ik kijk elke dag en dan hebben andere al gehoord dat jullie een bus en werk hebben. Hoe zit dat. xx Marjon.