Klein beginnetje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Klein beginnetje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Klein beginnetje

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

26 September 2012 | Nederland, Amsterdam

Even een klein berichtje vanaf Kuala Lumpur.
We hebben een goede vlucht gehad vanaf schiphol,vliegen over 2 uur verder naar Perth en hopen zo nog even een dutje te kunnen doen bij de volgende vlucht.
Vanaf Kuala Lumpur is het nog 5 en een half uur vliegen en dan zijn we in Ausieland!

Dit was het kleine berichtje tot snel
Dikke kus Ben en Kim

• 26 September 2012 - 06:05

Papa En Mama C:

Super dat we nu al iets van jullie horen!!Dikke kus ons

• 26 September 2012 - 08:17

Margreeth:

Hallo Kim & Ben,

'k Wist niet dat jullie al op weg waren.
    Jeetje ......... het (volgende) avontuur tegemoet!
    'k Wens jullie al het goede en zal jullie nieuwe wetenswaardigheden volgen, leuk. Maak 'r het beste van hoor en ........ tot schrijfs :-))

Groetjes,
    Margreeth

• 26 September 2012 - 19:06

Jean En Adrie:

Super!!!!!nu begint de grote reis pas echt.een goede reis.

• 27 September 2012 - 00:56

Sascha:

Gelukkig dat is al goed nieuws!! Voorzichtig en slaap lekker! Xxxx vergeet geen foto's te maken eej?! Xxx

• 27 September 2012 - 00:56

Sascha:

• 01 Januari 2013 - 20:13

Tineke En Henk:

Lieve Mensen een gelukkig Nieuwjaar en nog veel plezier in Aust. Leuk jullie berichten te lezen.De groetjes van Allemaal Maarten,Esther,Manon,Iris,Vincent en Sylvia..... En Tineke en Henk