jeeee jippiie we hebben geboekt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu jeeee jippiie we hebben geboekt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

jeeee jippiie we hebben geboekt

Door: ben en kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

01 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Hey lieve mensen,

We hebben dan eindelijk geboekt en jaja we vertrekken eerder!
We vliegen op 25 September om 12.00 uur van Scghiphol om onze reis te gaan maken voor minimaal 1 jaar door Australie!
We zouden het leuk vinden als jullie ons weer gaan volgen:)!!

Dikke kus Ben en Kim

• 05 Juli 2012 - 20:56

Xanthine :

Geweldig gaaf hoor!
    We gaan jullie weer volgen hoor!

Liefs Xanthine xxx

• 08 Juli 2012 - 21:35

Resida:

Hey Kim en Ben,
    Hoe gaat ie dan met jullie?
    Wat gaaf dat jullie weer gaan reizen. Ik ga jullie zeker weer volgen. Ik vond het altijd leuk om te lezen.
    Nou succes dan met de voorbereidingen.

Groetjes Resida

• 19 September 2012 - 15:56

Jessica Van De Belt :

Heee Kim en Ben,

Ik had al eerder op jullie site gekeken, maar nog geen berichtje achter gelaten.
    Heb al verschillende stukken gelezen en ga jullie zeker volgen op jullie super mooie reis=D
    En ik hou de bewoners ook zeker op de hoogte, als ik aan het werk ben tenminste..

Liefs, Jessica

btw.: Ik ben, door jou,Kim, verhaal, samen met een vriendin aan het kijken om aankomende zomervakantie voor een langere periode ergens heen te gaan. (A)

• 24 September 2012 - 18:42

Sascha En Steph:

Natuurlijk volgen we jullie op de voet hoor schatten!! Be happy and enjoy!!!

• 25 September 2012 - 12:11

Maaike:

Goede reis! Hopelijk horen we snel wat van jullie! dikke kus jullie zusje!

• 25 September 2012 - 14:03

Papa En Mama C:

Lieverds een hele goede reis!!!En geniet van Down Under!!!Wij gaan jullie zeker volgen.Dikke knuffel

• 25 September 2012 - 19:31

Roger:

Jullie zitten wasrschijnlijk nog in het vliegtuig, maar ik wens jullie veel succes en plezier in het mooie Australië. Wie weet en hopelijk kunnen jullie daar blijven :)
    Groetjes, Roger.