Happy New Year!! - Reisverslag uit Nannup, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu Happy New Year!! - Reisverslag uit Nannup, Australië van kim en benjamin cornelisse - WaarBenJij.nu

Happy New Year!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg kim en benjamin

01 Januari 2013 | Australië, Nannup

Heyyyy Lieve lieve mensen allemaal een heel gellukig nieuwjaar toegewenst!!
Was er veel vuurwerk in NL?
Wij zijn nu drie dagen in Perth en hebben daar oud en nieuw gevierd.
Afgelopen Maandag ochtend zijn we heel vroeg vertrokken om 350 km te rijden naar Perth.
Aangekomen in Perth zijn we gaan shoppen van ons kerstgeld wat we hadden gekregen van onze baas en basin!(super lief).
Savonds hebben we heerlijk bij jaja Mac Donalds gegeten ff lekker ongezond:)daarna zijn we naar Kings Park gegaan om daar het beetje vuurwerk wat hier afgestoken word vanaf een boot te bekijken(niks vergeleken met NL).
De afgelopen week is het 40 graden wat voor ons met kerst en oud en nieuw gek is,normaal zijn we ingepakt met warme truien en sjaals tegen de kou en nu kan zelfs ik Kim savond's nog met een rokje over straat zonder het koud te hebben ideaaaaal!!

Vandaag hebben we lekker in het zwembad op onze camping gezwommen en zijn we Perth City ingegaan om de laatste spullen te kopen.
Morgen proberen uit te slapen om vervolgens de volgende ochtend weer heerlijk om 03.10 uur op te staan en koeien te melken jippie!!

Op de koeienboederij gaat het verder nog prima we zijn er alleen een beetje klaar mee,niet met het werken maar met de koeien.
We blijven daar werken tot en met 1 Februari nog 4 weken te gaan joehoe!
We werken nu 5 dagen in de week en er zijn ook nog 2 ieren(een couple)die de 2 dagen werken als wij vrij zijn,hun werken de andere 3 dagen op een andere koeienboederij 15 min. rijden van onze farm vandaan.
Ben heeft met kerst kleiduif geschoten vond hij helemaal geweldig!!!
Als het goed is gaat Ben binnenkort Kangaroo's schieten met onze baas hoe stoer is dat:)!
In de omgeving waar wij werken zitten veel slangen,Kangaroo's en veel Emu's,de slangen worden geadvisserd om dood te rijden omdat het allemaal giftige slangen zijn.
Verder kijken we uit naar 1 Februari om weer lekker te gaan reizen en niet om 03.10 uur in de ochtend op te hoeven staan:: nu nog ff genieten van onze avond in Perth

We gaan nu even proberen er wat foto's op te zetten van het werken en onze Roxy hopen dat het lukt:)

Ik hoop dat we genoeg verteld hebben:)
Tot snel weer allemaal
Dikke Kus ons

p.s.als het goed is kunnen jullie zien waar we ongeveer werken zie kaart.wij werken meer richting de kust in het groene gedeelte meer naar beneden,onze farm ligt 12 km van de kust vandaan.

• 01 Januari 2013 - 11:40

Opa En Oma G.:

Lieve Kim en Benjamin.

Hartelijk bedankt. Wat heerlijk weer een berichtje vam jullie te krijgen. Allereerst een heel gelukkig en een gezond en voorspoedig nieuwjaar toegewenst, wij doen het liever persoonlijk maar dat lukt nu even niet. Wat een avontuur maken jullie mee. spannend hoor. Vooral dat Benjamin op kangeroo 's gaat schieten. Wij begrijpen best dat jullie de koeien niet zo leuk meer vinden maar nog 1 maand en jullie kunnen lekker vakantie vieren. Dan komen de ouders van Kim toch naar jullie? Wij wensen jullie dan een fijne vakantie toe.

Het was in Beukstraat niet zo veel vuurwerk maar toch best een rommeltje voor de deur. Wij hebben op de tv gezien wat een prachtig vuurwerk het bij jullie in Sydney was. prachtig.
    Lieve Kim en Benjamin wees voorzichtig ook met de giftige slangen. Heel veel lieve groeten en een dikke kus van opa en oma.

• 01 Januari 2013 - 21:29

Margreeth:

Hoi Kim & Ben,

Allereerst; een gezond en gelukkig Nieuwjaar, daar aan de andere kant van deze planeet!
    Hé, hé, eindelijk weer ff een berichtje, 'k dacht dat jullie eraf waren gevallen.
    Ja, 't lijkt me gek om met 40 graden in de zon Oud- Nieuwjaar te vieren, wel écht heel anders dan anders.
    Leuk, dat je ook foto's hebt geplaast Kim, leuk, dan krijgen we hier in ons Kikkerlandje toch een beetje een indruk van jullie leven daar!!

Hier in Den Haag, leek 't de laatste dag van het jaar wel 0.00 uur. De hele dag waren de knallen en donderslagen niet van de lucht. Dat ging door tot een uurtje of 3.00 uur. Volgens mij heb 'k 't nog nooit zolang horen knallen. Er was regen voorspeld, dus ik vermoed dat iedereen (voorlopig) maar de helft van z'n gekcohte vuurwerk heeft afgestoken.

Leuk campertje hebben jullie; precies goed voor 't doel waarvoor je em gekocht had. Tóch wel fijn dat je weer wat werk gevonden hebt als cowboy en girl ;-)).
    'k Ben benieuwd waar jullie na 1 februari terecht komen. Onderwijl tussen de bedrijven maar blijven genieten, als jullie dáár toch zijn.

Oh ja, Inger & Martijn (en kleinzoon) Sven gaan dit jaar emigreren naar Zweden. Ik weet niet of jullie ze nog voor je kunt halen, maar dat maakt niet uit.

Ik wens jullie veel sterkte deze laatste 4 weken en veel plezier bij het verder trekken.

Met een hartelijke groet,
    Margreeth

• 02 Januari 2013 - 09:15

Wilminkies:

Hoihoi

Gelukkig Nieuwjaar!!!!!!!!!
    Goed om te horen dat het jullie nog steeds goed gaat. Een ding is zeker jullie kunnen zo aan de bak bij boer zoekt vrouw, maar dan om de koeien te melken......
    Oud en nieuw was hier zo als normaal veel mensen hebben weer veels te veel uitgegeven aan vuurwerk, maar voor ons ideaal, wel kijken maar niet kopen.
    En ach 40 graden oud en nieuw niet echt slecht, hier regent het alleen maar, zelfs Rody moet zijn zwemdiploma halen, ruiterpaden zijn een soort rivieren geworden.
    Nog heel veel werkplezier, en daarna veel reisplezier geniet er maar van.
    Veel liefs van ons.

• 08 Januari 2013 - 14:56

Tineke En Henk:

Hoi lieve mensen alsnog de beste wensen ik probeer het nog een keertje want ik denk dat het vorige berichtje niet is door gekomen??? Geen punt doen we het gewoon nog een keer... Alles goed daar bij die koeien geinig hoor maar het lijkt me wel zwaar. En hebben jullie ook last van die hitte... stuur maar wat hier heen. groetjes Tineke en Henk

• 12 Januari 2013 - 20:10

Marjon Nijman:

Enig om al jullie verslagen te lezen. Ik hoop dat alles gaat zoals jullie hadden gehoopt.
    Wat leuk dat jouw ouders komen Kim, veel gezelligheid samen.
    Hou is het met de hitte en het vuur waar jullie zijn?

Tot het volgend reis verslag maar weer, groetjes, Marjon.

• 18 Januari 2013 - 12:32

Stiene En Freek:

Hallo lieverds,

Wat hebben jullie weer geweldige verhalen en wat een harde werkers zijn jullie toch. We zijn blij om te horen dat jullie het zo goed gaat. Leuke foto's bekeken en ook Roxy lijkt ons super.

De boerderij in Limburg waar we steeds met zijn allen naar toe gaan kan jullie vast ook wel gebruiken.

Maar dat is misschien voor later. Wat lijkt het ons heerlijk om van de warmte te genieten, terwijl het hier ontzettend koud is.
    Ben blij om te lezen dat jullie bijna weer aan het volgende toe zijn en dat de oudersvan Kim heerlijk naar jullie toe gaan.

Hier gaat alles in het koude goed en onze kleinzoons doen het geweldig. Morgen gaan we met Dominique en Ingrid naar de Noordermark en de Albert Cuyp.
    Dat is heel wat anders maar we verheugen ons erop.

Blijf zo heerlijk genieten en tot horens.

Van ons dikke zoenen uit het koude landje. Maar ook dit heeft iets????????

Stiene en Freek